Forum Główne > Urządzenia srk

Urządzenia i sygnalizacja - dyskusja z wątku o Liskowie.

<< < (7/10) > >>

axtomek:
A dużo jest aktualnie używanych SBL w Polsce? Eac / Ea (Z tego co słyszałem, pierwsza cztero-, druga trzystawna). E jednokierunkowa już chyba nie spotykana nigdzie? Podobnie COB-58? Ach... no i jest jeszcze SHL-12 (jednoodstępowa). Ile tak na prawdę mamy stosowanych obecnie SBL w Polsce? Jakie jeszcze i czym się charakteryzują?

jageer:

--- Cytat: axtomek w 04 Lipiec 2014, 13:38:28 ---A dużo jest aktualnie używanych SBL w Polsce? Eac / Ea (Z tego co słyszałem, pierwsza cztero-, druga trzystawna). E jednokierunkowa już chyba nie spotykana nigdzie?

--- Koniec cytatu ---

Ea i Eac różnią się tak na prawdę detalami. Od Krakowa oidp do Bochni? Jest Ea, a dalej na Rzeszów Eac. Zabudowana jakoś w latach 80-tych jako jednokierunkowa, w 2000 roku zrobiono dwukierunkową.
E - jednokierunkowa "Ericssona" oparta na fazach jest pomiędzy Kraków Bonarka, a Kraków Prokocim (odpowiednio PRA, PRC). Całkiem przyjemna w konserwacji i naprawach.

Co do "komputerowych", jeszcze jest ESBL2000 i trochę by się tego pewnie uzbierało  :P

Cezar:

--- Cytat: MaKu w 30 Czerwiec 2014, 17:53:58 ---Ale w okręgu zachodniego pomorza, najbliżej Szczecina chyba dopiero w Krzyżu jest zielony pas na słupie. Wcześniej, chyba nie ma. A anglików w głównych torach od groma. Bodajże co druga stacja.

--- Koniec cytatu ---
W Choszcznie masz pasy :)
Zresztą, w Choszcznie jest chyba jedyny anglik między Krzyżem a Stargardem (bez tych stacji oczywiście).

axtomek:
A jeszcze ejdno pytanko... jak np. działa ESBL2000? Tak, jak Eac, czy są jakieś różnice, jak choćby pomiędzy Eac a IZB-111?

TaKeT:
A tak z ciekawości; jak były rozwiązywane takie problemy na urz. mechanicznych np. przy szlakowej 120? Sr2 + W8+W9 czy może Sr3 + W21? Swoją drogą ostatnio chyba częściej zaczęto korzystać z W21, przynajmniej ja odniosłem takie wrażenie...

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej