Forum Główne > Urządzenia srk
Urządzenia i sygnalizacja - dyskusja z wątku o Liskowie.
Zacha:
Ciężko powiedzieć, bo chyba już ani jeden taki przypadek ze szlakową >100km/h, anglikiem w głównym i kształtami się nie ostał. Znany mi jest tylko przypadek na stacji Poznań Wola, gdzie mamy szlakową 120 i sygnalizację kształtową, ale tam nie ma anglików w drodze. Jeżeli w przeszłości takie sytuacje miały miejsce, to wskaźnik W21 raczej odpada, bo wtedy semafor mógłby pokazywać tylko sygnał na jazdę na wprost po angliku (Sr3+W21), a nie mógłby już po boku, ponieważ wskaźnik ten jest stale widoczny na słupie semafora. Prędzej W27 i zmiana prędkości drogowej przed wjazdem.
TaKeT:
Nie mogę znależć teraz tego zdjecia ale kiedyś na forum ssc był semafor wjazdowy bodajże do Kościerzyny (albo jakiejś stacji w okolicach Kościerzyny) i W21 na nim był ledowy - wyświetlał 8 tylko przy konkretnym przebiegu...
Paweł:
--- Cytat: axtomek w 12 Lipiec 2014, 23:05:04 ---A jeszcze ejdno pytanko... jak np. działa ESBL2000? Tak, jak Eac, czy są jakieś różnice, jak choćby pomiędzy Eac a IZB-111?
--- Koniec cytatu ---
W obsłudze są bardzo podobne do Eac (polecenia Wbl, Pzk, Zwbl...). SHL ma dodatkowo polecenie zmiany kierunku bez konieczności przejścia przez stan neutralny. Logika działania zbliżona do Eac, tyle że oparta na elektronice.
TaKeT:
Znalazłem na ssc te zdjęcia ledowego wskaźnika W21:
Semafor + cała reszta
W21 ledowy:
Zacha:
Ten wskaźnik podświetla się tylko przy jeździe na bok. Nie wyobrażam sobie sytuacji, gdzie na wprost semafor podawałby Sr3+W21 z dychą, a na bok samo Sr3.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej