Forum Główne > Testowo

Duże obciążenie procesora + pytanie dot. rozwiązania przebiegu

<< < (4/5) > >>

Paweł:

--- Cytat: Hufi w 28 Październik 2014, 13:56:15 ---Po zapisaniu stanu symulacji przyjąłem jeszcze dwa składy lecz już nie zapisywałem ponownie, wyłączyłem program. Po wczytaniu stanu symulator obciąża w 25% czteroprocesorowy komputer co powoduje "klatkowanie" nawet przy przesuwaniu ekranu programu i opóźnione reakcje na polecenia. Przy żadnym innym wczytanym stanie się tak nie dzieje, przy tym - dzieję się za każdym razem. Skończyło się na tym, że wczytałem autozapis, wcześniejszy, i było dalej wszystko dobrze. Czy to jest jakiś znany "bug" ?
--- Koniec cytatu ---

Problem jest już znany, dotyczy nie tylko Testowa, jak napisano ujawnia się przy dłuższych nazwach składów. Przy najbliższej okazji zostanie to poprawione.


--- Cytat: Hufi w 28 Październik 2014, 13:56:15 ---A teraz pytanie odnośnie samej nastawni: wyprawiłem 342741 w kierunku Borka, semafor P przeszedł na S1, odcinki stacyjne prawidłowo się zwolniły lecz przebieg się nie rozwiązał, święci się kontrolka przy zp. Awarii brak, czy więc jedyną możliwością jest zerwanie plomby i ręczne rozwiązanie przebiegu i, jeśli tak, to czy jest to jedyna czynność czy powinienem jeszcze zgłosić gdzieś tą sytuację jako usterkę celem - hmm - sprawdzenia stanu urządzeń i zaplombowania zp?

--- Koniec cytatu ---

Brak rozwiązania przebiegu jest celową usterką, należy rozwiązać przebieg ręcznie. Nie jest to wykazywane w usterkach, gdyż nie jest trwałym stanem, a zaburzeniem w pracy urządzeń.

Hufi:
Dzięki za wszystkie wyjaśnienia natomiast interesuje mnie, jak lepiej w praktyce postępować - czy zerwać plombę i rozwiązać od razu czy sprawdzić (obsługując ręcznie blokadę i prowadząc jazdę na Sz) czy następny skład w tym kierunku spowoduje rozwiązanie przebiegu?

melis:

--- Cytat: Paweł w 29 Październik 2014, 21:40:05 ---Problem jest już znany, dotyczy nie tylko Testowa, jak napisano ujawnia się przy dłuższych nazwach składów. Przy najbliższej okazji zostanie to poprawione.

--- Koniec cytatu ---
Cześć Paweł! Było by bardzo fajnie, gdyż dłuższe opisy - nie tylko stosowane na tabliczkach pulpitu - ułatwiały by nawigację.


--- Cytat: Hufi w 30 Październik 2014, 09:10:10 ---Dzięki za wszystkie wyjaśnienia natomiast interesuje mnie, jak lepiej w praktyce postępować - czy zerwać plombę i rozwiązać od razu czy sprawdzić (obsługując ręcznie blokadę i prowadząc jazdę na Sz) czy następny skład w tym kierunku spowoduje rozwiązanie przebiegu?

--- Koniec cytatu ---
Mi się wydaje, że postępując zgodnie z przepisami, należy zerwać plombę, bez nie potrzebnych kombinacji, co wymagało by dalszych adnotacji w dokumentach.

MaKu:

--- Cytat: Hufi w 30 Październik 2014, 09:10:10 ---Dzięki za wszystkie wyjaśnienia natomiast interesuje mnie, jak lepiej w praktyce postępować - czy zerwać plombę i rozwiązać od razu czy sprawdzić (obsługując ręcznie blokadę i prowadząc jazdę na Sz) czy następny skład w tym kierunku spowoduje rozwiązanie przebiegu?

--- Koniec cytatu ---

Postępować zgodnie z instrukcjami. Pojedyncze, wystąpienie nierozwiązania drogi przebiegu, może wystąpić w rzeczywistości i Paweł  wziął to pod uwagę. Więc należy zerwać plombę i rozwiązać ręcznie, tak jak napisał wyżej Paweł.
Wyjazd na sygnał zastępczy na szlak z blokadą półsamoczynną, obliguje do wprowadzenia obostrzeń w postaci telefonicznego zapowiadania pociągów.

jageer:

--- Cytat: MaKu w 30 Październik 2014, 10:53:03 ---Wyjazd na sygnał zastępczy na szlak z blokadą półsamoczynną, obliguje do wprowadzenia obostrzeń w postaci telefonicznego zapowiadania pociągów.

--- Koniec cytatu ---

A w przypadku utwierdzenia drogi, ale niemożności wyświetlenia sygnału zezwalającego na semaforze? Wtedy nie ingerujemy w blokadę, nie używamy dPO.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej