Forum Główne > Lisków Miasto (stara wersja symulatora)
Lisków Miasto - Dyskusja
Paweł:
--- Cytat: DamDam w 23 Marzec 2015, 20:55:18 ---Także można było o tym wcześniej pomyśleć, później doszedł Lr i miałem nadzieję, że ten 'tort' już się nie rozrośnie. Aż powstał szlak do Lm. Tak samo jak w MaSzynie, ale to już się zmienia.
--- Koniec cytatu ---
Małe wyjaśnienie. LM nie było planowane, w zasadzie powstało bez konsultacji ze mną. Moim zdaniem ewentualne fikcyjne stacje powinny być projektowane od podstaw, przedstawiać modelowe układy torowe i typowe rozwiązania usrk. Ls i LM niezupełnie do takich założeń pasują. Niechcący zaczął się robić bałagan taki jak w Maszynie - cóż, będę musiał dokładniej pilnować, co komu udostępniam i jak to jest wykorzystywane. Na razie niech sobie jest to Ls z LM, ale docelowo będziemy się z tego kierunku wycofywać (ale to dopiero, jak uda się ruszyć ze stacjami rzeczywistymi).
Kolejorz91:
Fikcyjne obecne w smyku stacje / posterunki, niech tutaj zostaną na zawszę dla innych pokoleń ludzi, nawet jak by pojawił się realistyczny prawdziwy post. - stacja. ;)
melis:
@Kolejorz9 jak nie zostaną tu, to napewno zostaną na dyskach, czy innych nośnikach pamięci ;)
EN57-002:
Dlatego większość wersji zarchiwizowałem na poczcie, bo to dość bezpieczne msc. przechowywania.
Paweł:
--- Cytat: Kolejorz91 w 25 Marzec 2015, 21:35:25 ---niech tutaj zostaną na zawszę dla innych pokoleń ludzi
--- Koniec cytatu ---
Symulator znajduje zastosowanie jako narzędzie dydaktyczne, a w takiej sytuacji fikcyjne posterunki mogą być traktowane jako przykłady. Nie powinny być to zatem przykłady zawierające nietypowe, a tym bardziej nieprzemyślane rozwiązania.
--- Cytat: EN57-002 w 28 Marzec 2015, 13:56:54 ---Dlatego większość wersji zarchiwizowałem na poczcie, bo to dość bezpieczne msc. przechowywania.
--- Koniec cytatu ---
Nie wiem po co archiwizować inne wersje niż aktualne? Zmiany polegają głównie na usuwaniu błędów. Ls i LM to zresztą cały czas wersje robocze, a nie stabilne.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej