Autor Wątek: Lisków Miasto - Dyskusja  (Przeczytany 316421 razy)

Offline DamDam

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 128
    • Zobacz profil
Odp: Lisków Miasto - Dyskusja
« Odpowiedź #105 dnia: 28 Marzec 2015, 19:50:28 »
Najlepiej zarchiwizować sobie te stare wersje np.: z alfą na pulpicie, z możliwością zmiany pulpitu, czy z 3D engine.

Offline EN57-002

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 770
    • Zobacz profil
  • Skąd: Chorzów
Odp: Lisków Miasto - Dyskusja
« Odpowiedź #106 dnia: 28 Marzec 2015, 20:32:58 »
Wiem odbiegamy od wątku, ale dlaczego stare, bo gram np. w wersję Testowa z 2013 ponieważ zrobiłem RJ do niego, a nie da się go zaimpelentować do nowej wersji z innym edytorem RJ.

Offline DamDam

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 128
    • Zobacz profil
Odp: Lisków Miasto - Dyskusja
« Odpowiedź #107 dnia: 30 Marzec 2015, 11:32:31 »
gram np. w wersję Testowa z 2013 ponieważ zrobiłem RJ do niego, a nie da się go zaimpelentować do nowej wersji z innym edytorem RJ.
? No toż się da, to tylko kwestia dorobienia nowych sejwów

Offline DamDam

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 128
    • Zobacz profil
Odp: Lisków Miasto - Dyskusja
« Odpowiedź #108 dnia: 16 Maj 2015, 10:09:50 »
Jest szansa, że w najbliższym czasie zostaną dodane "aktywne" kozły oporowe? Teraz każdy odprzęg, który leci do przeładowania wykoleja się na końcu toru.

Offline W.F.

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 96
    • Zobacz profil
  • Skąd: WDOKP
Odp: Lisków Miasto - Dyskusja
« Odpowiedź #109 dnia: 16 Maj 2015, 12:13:25 »
Jest szansa, że w najbliższym czasie zostaną dodane "aktywne" kozły oporowe? Teraz każdy odprzęg, który leci do przeładowania wykoleja się na końcu toru.

Nie ma czegoś takiego jak "aktywny" kozioł oporowy. Do wyhamowania odprzęgu służy płoza hamulcowa.

Offline EN57-002

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 770
    • Zobacz profil
  • Skąd: Chorzów
Odp: Lisków Miasto - Dyskusja
« Odpowiedź #110 dnia: 17 Maj 2015, 14:26:57 »
Przyjmując stwierdzenia aktywny pasywny to za pasywny można uznać kozioł oporowy na stałe połączony z tokami szyn, zasypany piaskiem przed nim, bez możliwości przesuwania się jego zderzaków, czy części zdrzerznych itp. jak w/g odpowiedniego projektu powinien być zrobiony. Reasumując taki, którego zderzaki się nie przemieszczają.
  W Gliwicach za nast. GL23 w stronę podg. SZO jest kozioł oporowy usprężynowany z możliwością przesunięcia się o ok 20m. Pomijam fakt nie robienia na nim odpowiednich prób od lat i teraz jakby coś tam wjechało, to chyba by go połamało całego zamiast prawidłowo zadziałać i raczej robił by za pasywny. Biorąc pod uwagę jego konstrukcyjną możliwość przesunięcia się zderzaków o ok. 20m można go nazwać aktywny czy źle myślę?

Offline DamDam

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 128
    • Zobacz profil
Odp: Lisków Miasto - Dyskusja
« Odpowiedź #111 dnia: 17 Maj 2015, 15:27:59 »
Trochę namieszałem z tym epitetem ;D Obecnie kozioł nie ma wpływu na nadjeżdżający tabor, czyli jest pasywny (tylko że jest narysowany). Pytam czy jest w planach zrobienie kozła, który będzie zatrzymywał tabor oraz jaki jest priorytet tego przedsięwzięcia.

Offline jageer

  • Projektant
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1395
  • Podg. Papago
    • Zobacz profil
  • Skąd: wieś Papago.
Odp: Lisków Miasto - Dyskusja
« Odpowiedź #112 dnia: 17 Maj 2015, 21:50:03 »
Pytam czy jest w planach zrobienie kozła, który będzie zatrzymywał tabor oraz jaki jest priorytet tego przedsięwzięcia.

Wykolejenie, lub wpadnięcie taboru w poduszkę, jest jego zatrzymaniem :D
Tak też można mili moi.
Tor zajęty, a wjazd stoi.

Offline taper

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 123
    • Zobacz profil
  • Skąd: D29-26 43km
Odp: Lisków Miasto - Dyskusja
« Odpowiedź #113 dnia: 18 Maj 2015, 19:57:19 »
A jak wygląda pasywny kozioł oporowy?

Offline DamDam

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 128
    • Zobacz profil
Odp: Lisków Miasto - Dyskusja
« Odpowiedź #114 dnia: 19 Maj 2015, 06:22:57 »
taper: Puszczasz wagony z v=10 km/h i jadą dalej wykolejając się za kozłem.

Offline taper

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 123
    • Zobacz profil
  • Skąd: D29-26 43km
Odp: Lisków Miasto - Dyskusja
« Odpowiedź #115 dnia: 19 Maj 2015, 20:32:27 »
To wiem, dlatego daje płozę przy odrzutach, ale interesuje mnie jakie są róznice miedzy kozłami oporowymi?   ;D

Offline EN57-002

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 770
    • Zobacz profil
  • Skąd: Chorzów
Odp: Lisków Miasto - Dyskusja
« Odpowiedź #116 dnia: 19 Maj 2015, 20:59:34 »
A jak wygląda pasywny kozioł oporowy?
To taki najczęściej spotykany z poduszką piaskową przed nim, z połączonymi na sztywno tokami szyn do elementu zderznego.

Offline taper

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 123
    • Zobacz profil
  • Skąd: D29-26 43km
Odp: Lisków Miasto - Dyskusja
« Odpowiedź #117 dnia: 20 Maj 2015, 18:39:42 »
@EN57-002 To aktywny sam pcha? Rozumiem o co Wam chodzi(chyba), ale prościej płozę rzucić i odrzut się dotoczy.

Offline jageer

  • Projektant
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1395
  • Podg. Papago
    • Zobacz profil
  • Skąd: wieś Papago.
Odp: Lisków Miasto - Dyskusja
« Odpowiedź #118 dnia: 20 Maj 2015, 19:48:49 »
Chyba im chodzi, że aktywny "odbije" tabor, a pasywny zatrzyma (np wjazd w poduszkę)
Tak też można mili moi.
Tor zajęty, a wjazd stoi.

Offline uetam

  • Administrator
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 391
    • Zobacz profil
  • Skąd: IZ Wrocław
Odp: Lisków Miasto - Dyskusja
« Odpowiedź #119 dnia: 27 Czerwiec 2015, 17:42:04 »
Witam,
W dniu dzisiejszym wątek zbiorczy w którym dyskutowaliśmy o symulatorze stacji Lisków Miasto został zamknięty.
Wszystkie nowe pomysły, problemy czy pytania prosimy zadawać w nowych tematach zakładanych w tym dziale.
Administracja