Forum Główne > Lisków Miasto (stara wersja symulatora)

Lisków Miasto - Dyskusja

<< < (23/24) > >>

EN57-002:
Przyjmując stwierdzenia aktywny pasywny to za pasywny można uznać kozioł oporowy na stałe połączony z tokami szyn, zasypany piaskiem przed nim, bez możliwości przesuwania się jego zderzaków, czy części zdrzerznych itp. jak w/g odpowiedniego projektu powinien być zrobiony. Reasumując taki, którego zderzaki się nie przemieszczają.
  W Gliwicach za nast. GL23 w stronę podg. SZO jest kozioł oporowy usprężynowany z możliwością przesunięcia się o ok 20m. Pomijam fakt nie robienia na nim odpowiednich prób od lat i teraz jakby coś tam wjechało, to chyba by go połamało całego zamiast prawidłowo zadziałać i raczej robił by za pasywny. Biorąc pod uwagę jego konstrukcyjną możliwość przesunięcia się zderzaków o ok. 20m można go nazwać aktywny czy źle myślę?

DamDam:
Trochę namieszałem z tym epitetem ;D Obecnie kozioł nie ma wpływu na nadjeżdżający tabor, czyli jest pasywny (tylko że jest narysowany). Pytam czy jest w planach zrobienie kozła, który będzie zatrzymywał tabor oraz jaki jest priorytet tego przedsięwzięcia.

jageer:

--- Cytat: DamDam w 17 Maj 2015, 15:27:59 ---Pytam czy jest w planach zrobienie kozła, który będzie zatrzymywał tabor oraz jaki jest priorytet tego przedsięwzięcia.

--- Koniec cytatu ---

Wykolejenie, lub wpadnięcie taboru w poduszkę, jest jego zatrzymaniem :D

taper:
A jak wygląda pasywny kozioł oporowy?

DamDam:
taper: Puszczasz wagony z v=10 km/h i jadą dalej wykolejając się za kozłem.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej