Forum Główne > Testowo

Testowo Wschód

<< < (3/4) > >>

jageer:

--- Cytat: Ty246 w 24 Marzec 2011, 16:41:14 ---2.Na pulpicie nie ma licznika Kr rejestrującego rozprucia.
6.Liczniki zaliczające zwolnienia przebiegów manewrowych przyciskiem rejestrują zdarzenia z kilku przebiegów dlaczego przyciski nie są plombowane ?
7.Dlaczego Alfy są takie smutne ?

--- Koniec cytatu ---

2 Gdzie, takie coś widziałeś? Bo ja osobiście jeszcze się z tym nie spotkałem.
6 Patent stosowany m.in na nastawni Kraków Główny.
7 Spytaj dyżurnych z SDB  :P

Paweł:

--- Cytat: Ty246 w 24 Marzec 2011, 16:41:14 ---1.Powtarzacz SSP nie ma plomby.
--- Koniec cytatu ---

Gdzie miała by być plomba?


--- Cytat: Ty246 w 24 Marzec 2011, 16:41:14 ---2.Na pulpicie nie ma licznika Kr rejestrującego rozprucia.
--- Koniec cytatu ---

Nie jest "obowiązkowy".


--- Cytat: Ty246 w 24 Marzec 2011, 16:41:14 ---3.W drukach rozkazów nie ma daty.
--- Koniec cytatu ---

To pewne uproszczenie - w symulatorze nie ma dat, są tylko dni tygodnia - trudno by było zrobić inaczej (co wtedy ze zmianami rozkładu, kursowaniem w okresach itp.? myślę że tydzień wystarczy).


--- Cytat: Ty246 w 24 Marzec 2011, 16:41:14 ---4.Przy zwrotnicy nr.11 jest opis dla wykolejnicy WK2 której nie ma,przyciskiem przestawiane są dwie zwrotnice.Jaki numer ma druga ?
--- Koniec cytatu ---

Przyciskiem tym przestawiana jest zwrotnica 11 i wykolejnica Wk2 (podwójna, znajdująca się na rozjeździe 10).


--- Cytat: Ty246 w 24 Marzec 2011, 16:41:14 ---5.Posterunki 20 i 17 a dlaczego nie strażnice km.20,239 i km.17,758 ?
--- Koniec cytatu ---

Nie widziałem jeszcze żeby nazwa posterunku była pełnym kilometrem. Zwykle jest kilometr bez ułamka lub kolejny numer.


--- Cytat: Ty246 w 24 Marzec 2011, 16:41:14 ---6.Liczniki zaliczające zwolnienia przebiegów manewrowych przyciskiem rejestrują zdarzenia z kilku przebiegów dlaczego przyciski nie są plombowane ?
--- Koniec cytatu ---

Przyciski zwolnień manewrów występują w kilku wariantach: 1. plombowane (rzadko), 2. zliczane (też w sumie rzadko, i nigdy nie widziałem osobnych liczników dla każdego przycisku - zwykle są grupowe, tak jak w symulatorze), 3. ani jedno ani drugie, 4. wogóle ich nie ma (przebiegi zamykane, zwalniane wyciągnięciem przycisku sygnałowego Tm).


--- Cytat: Ty246 w 24 Marzec 2011, 16:41:14 ---7.Dlaczego Alfy są takie smutne ?
--- Koniec cytatu ---

Nie mogą doczekać się nowej wersji.

Ty246:
AD vocem.
1.Pomiędzy śrubami mocującymi obudowę do tego służą widoczne otworki.
2.Zadziwiająca dowolność.
3.Do przełknięcia.
4.Od kiedy wykolejnice montuje się na rozjeździe.Skąd będziesz wiedział kiedy wykolejnica jest nałożona na tor a kiedy zdjęta ? A tak z ciekawości co przestawia się  pierwsze wykolejnica czy zwrotnica ?
5.Istotą nie jest kilometracja  tylko nazewnictwo strażnica czy posterunek ?.
6.Nie napisałem że każdy przebieg powinien mieć oddzielny licznik tylko że jeżeli jeden licznik rejestruje przebiegi zwalniane przyciskiem  z wielu przebiegów  to przyciski są plombowane.
7.Na nastawni "TW" panuje wyjątkowa i zadziwiająca interpretacja obowiązujących instrukcji, a te ELFY to wyblakły ze wstydu { nie dotyczy dyżurnych z SDB }.

Paweł:

--- Cytat: Ty246 w 24 Marzec 2011, 19:17:05 ---1.Pomiędzy śrubami mocującymi obudowę do tego służą widoczne otworki.
--- Koniec cytatu ---

Grafika jest zrobiona ze zdjęcia. Drucik z plombą jest, ale słabo go widać - nie zwróciłem na ten detal uwagi (plomba była nad prawym rogiem licznika LW), poprawię, skoro to tak razi.


--- Cytat: Ty246 w 24 Marzec 2011, 19:17:05 ---2.Zadziwiająca dowolność.
--- Koniec cytatu ---

Zobacz na zdjęcie załączone powyżej - są tylko plombowane przyciski Kr (tu akurat "rz"). I tak jest w zdecydowanej większości przypadków.


--- Cytat: Ty246 w 24 Marzec 2011, 19:17:05 ---4.Od kiedy wykolejnice montuje się na rozjeździe.Skąd będziesz wiedział kiedy wykolejnica jest nałożona na tor a kiedy zdjęta ? A tak z ciekawości co przestawia się  pierwsze wykolejnica czy zwrotnica ?
--- Koniec cytatu ---

Odkąd pamiętam, bardzo powszechne rozwiązanie. Przykład z Wolsztyna w załączniku (i to nawet dwie obok siebie). Skąd będę wiedział kiedy wykolejnica jest nałożona? Nie do końca rozumiem problemu, kontrola położenia jest w tym przypadku dokładnie taka sama jak przy pojedynczej wykolejnicy. Kolejność przestawiania zależy oczywiście od kierunku przestawiania - do minusa: otwarcie Wk2, 11-, do plusa: 11+, zamknięcie Wk2.


--- Cytat: Ty246 w 24 Marzec 2011, 19:17:05 ---5.Istotą nie jest kilometracja  tylko nazewnictwo strażnica czy posterunek ?.
--- Koniec cytatu ---

Być może nadałem złą nazwę. Nie zwracałem uwagi na poprawność takich rzeczy - ta stacja powstała z założenia w celu umożliwienia dopracowania ogólnego działania symulatora, aby potem mieć gotowe rozwiązania do symulacji realnych posterunków (jak to zwykle bywa sprawa się przeciąga i prowizorka okazała się trwała - ale wyszło o wiele więcej niż pierwotnie planowałem, i chyba dobrze).


--- Cytat: Ty246 w 24 Marzec 2011, 19:17:05 ---6.Nie napisałem że każdy przebieg powinien mieć oddzielny licznik tylko że jeżeli jeden licznik rejestruje przebiegi zwalniane przyciskiem  z wielu przebiegów  to przyciski są plombowane.
--- Koniec cytatu ---

Widać nie zawsze, ponownie odsyłam do zdjęcia pulpitu powyżej.


--- Cytat: Ty246 w 24 Marzec 2011, 19:17:05 ---7.Na nastawni "TW" panuje wyjątkowa i zadziwiająca interpretacja obowiązujących instrukcji, a te ELFY to wyblakły ze wstydu { nie dotyczy dyżurnych z SDB }.
--- Koniec cytatu ---

Uwierz mi, nie takie cuda się trafiają na sieci PKP PLK :)

jageer:
Kolego, skoro jesteś takim idealistą, zrób TW tak jak ma być...
Powodzenia, życzę....
Skoro znasz wszystkie przepisy i uważasz, że jest ich "nadinterpretacja" w TW, to pomyśl i zobacz co robi PKP wszędzie.... Znajdź "wzorcowy" posterunek.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej