Forum Główne > Testowo

Testowo Wschód

<< < (2/4) > >>

jageer:

--- Cytat: Ty246 w 22 Marzec 2011, 12:23:45 ---Moje uwagi faktycznie dotyczą stacji Testowo Wschodnie bo taką stację mam w wersji beta 311210.Nie może być tak że jedne tarcze manewrowe mają sygnał zasadniczy kolor czerwony a inne niebieski.

--- Koniec cytatu ---

Powiedz szczerze: Ile pulpitów widziałeś? Na żywo, są różne sytuacje. Wiadomo, że TM powinny być z niebieskimi, ale jak mówię na PKP jest jak jest. Co stacja to inny patent, bym rzekł.
Nie, żebym się czepiał. Przepisy przepisami, czasem są tak pulpity poskładane z innych, że jest jak jest. Szczególnie, że obecnie np nowe przyciski kosztują po 300 zł, czołownica (płytka) ponad 200 zł, więc się kombinuje jak jest :D

Paweł:

--- Cytat: Ty246 w 22 Marzec 2011, 12:23:45 ---Nie może być tak że jedne tarcze manewrowe mają sygnał zasadniczy kolor czerwony a inne niebieski.Jeżeli na kostce pulpitu jest opis Tm to zawsze niebieskie.
--- Koniec cytatu ---

Patrz załącznik. Dla świętego spokoju w następnej wersji zmienię na niebieskie, jednak w razie odwzorowania prawdziwego pulpitu z takimi tarczami w przyszłości będą takie jakie są w rzeczywistości (a widziałem to na wielu stacjach).


--- Cytat: Ty246 w 22 Marzec 2011, 12:23:45 ---Następna uwaga z tym związana to tarcze manewrowe Tm6 i Tm7 nie widzę uzasadnienia dla ich lokalizacji.Jeżeli muszą tam być to między nimi powinien być izolowany odcinek torowy JT1a.
--- Koniec cytatu ---

Umożliwienie objeżdżania składów z torów 1 i 3 bez konieczności zamykania przejazdu. Nie musi być między nimi specjalnego odcinka izolowanego; zdarza się też tak, że droga w jedną stronę jest podzielona na dwie cześci tarczą manewrową, a w drugą stronę nie. Akurat w tym przypadku te tarcze manewrowe zostały ustawione później, więc trudno by było z tego powodu przerabiać cały układ torowy.


--- Cytat: Ty246 w 22 Marzec 2011, 12:23:45 ---Nowy wątek dotyczy przestawiania zwrotnic.Przestawiana zwrotnica do momentu uzyskania kontroli położenia sygnalizowana jest  białym kolorem migającym i najechanie na jej izolację powinno skutkować sygnalizacją rozprucia a tak się nie dzieje.

--- Koniec cytatu ---

Nie mam pojęcia gdzie widziałeś biały migający podczas przestawiania zwrotnicy - widziałem to jedynie w niektórych zagranicznych systemach. Biały migający jest tu użyty jako sygnalizacja zaniku kontroli (jeżeli kontrola nie wróci po określonym czasie), ale to też jest rzecz niestandardowa i zastosowana tylko na niektórych stacjach. Co do rozpruć - jest xx wersji obwodów nastawczych z odmiennie rozwiązanymi obwodami kontrolnymi/rozprucia i ciężko je od siebie odróżnić, dlatego mogą pojawić się jakieś niezgodności, ale to raczej detale.

Ty246:
Nowe uwagi dotyczące Testowo Wschód.
1.Powtarzacz

jageer:

--- Cytat: Ty246 w 24 Marzec 2011, 16:08:30 ---Nowe uwagi dotyczące Testowo Wschód.
1.Powtarzacz

--- Koniec cytatu ---
Czego? Nikt tu nie ma szklanej kuli. Semafora? SSP?

Ty246:
Nowe uwagi do stacji Testowo Wschód.
1.Powtarzacz SSP nie ma plomby.
2.Na pulpicie nie ma licznika Kr rejestrującego rozprucia.
3.W drukach rozkazów nie ma daty.
4.Przy zwrotnicy nr.11 jest opis dla wykolejnicy WK2 której nie ma,przyciskiem przestawiane są dwie zwrotnice.Jaki numer ma druga ?
5.Posterunki 20 i 17 a dlaczego nie strażnice km.20,239 i km.17,758 ?
6.Liczniki zaliczające zwolnienia przebiegów manewrowych przyciskiem rejestrują zdarzenia z kilku przebiegów dlaczego przyciski nie są plombowane ?
7.Dlaczego Alfy są takie smutne ?
             

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej