Forum Główne > Urządzenia srk
S12 na semaforze, a na następnym S2
TKt48:
Odległość od semafora O1 do ukresu wynosi 100m, od S1 do ukresu także 100m. Odległość między semaforami O1 oraz S1 wynosi natomiast 570m. Zmierzone za pomocą Google Earth.
jageer:
Jak był S13, a zrobił sie S10, to znaczy, że albo postawiono wyjazd i S2 na nim było jak sam wspominasz....
Chociaż też czasem jest "kolejność" stawiania słupów.
uetam:
Czasami też występują takie jedno,dwu-sekundowe kwiatki jak tutaj opisane przy zwykłej zmianie sygnałów z S13 na S10.
Droznik:
Ale ja na serio nie wiem o co chodzi nadal w tym poście.
Że co pierw na MwA było żółte mrugające i żółte stałe a zaraz potem wskoczyło zielone i żółte stałe? I gdy zbliżałeś się do MwB nagle ujrzałeś zielone stałe?
Po prostu żarówki mrugające na MwA mają to do siebie że jak się na mrugają to zmieniają kolor na zielony. A ja Ci napisze jeszcze w tajemnicy że gdybyś był dalej na tym peronie a nie jechał w pociągu to by ten układ przegrzał się i zapaliło by się czerwone. Tylko Ciii nikomu temu nie mów.
TKt48:
Przypuszczam, że ze względu na brak drogi hamowania pomiędzy O1 oraz S1 semafor O1 nie może podać sygnału S5 i zamiast niego wyświetla S13 (widocznie przy 40km/h droga hamowania jest zachowana). Jeśli podano sygnały zezwalające na semaforach w kolejności J1-> O1-> S1 podany opis sygnałów by się zgadzał.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej