Autor Wątek: Rozkład od EN57-002 dla nowego Liskowa  (Przeczytany 25618 razy)

Offline EN57-002

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 770
    • Zobacz profil
  • Skąd: Chorzów
Rozkład od EN57-002 dla nowego Liskowa
« dnia: 17 Grudzień 2014, 22:23:04 »
No jakoś udało się zdążyć prawie na nowy RJ obowiązujący na kolei z tym dla symulatora. Ponieważ to już kolejny RJ dla Liskowa dostosowujący go do nowych realiów większego jednak Liskowa pod względem ludnościowym zwiększono w nim ruch aglomeracyjny. Wszak pojawił się nowy przystanek i stacja. Z łączną ilością 4 przystanków dla wysiadania ludności to już nie jest mała miejscowość przeto utrzymałem zatrzymywanie się wszystkich poc. expresowych, pośpiesznych i osobowych dalekobieżnych w stacji Lisków nadto komunikując część ruchu aglomeracyjnego z ruchem dalekobieżnym. Ruch aglomeracyjny głównie na szlaku Lisków Miasto – Lisków i Borek.
Realizując uwagi do poprzedniego RJ zmniejszono ilość poc. towarowych przejeżdżających przez Lisków głównie likwidując poc. 678x i 768x zostawiając z nich tylko jedną parę. Ruch manewrowy dla poc. zbiorowych pozostawiono na poprzednim poziomie dostosowując godziny ich jazdy w związku z rozpoczynaniem symulacji o 06:00 i 18:00 (poprzednio o północy). Ilość poc. obsługujących Spedpol jak i Tefamę pozostawiono jak w poprzednim RJ, w pierwszym przypadku trasując je przez Lisków Miasto. Poc. osobowe, które są skomunikowane między sobą mają opisy w uwagach eksploatacyjnych. Przy poc. osobowych przyśpieszonych dalekobieżnych (4 parach) następuje wymiana loków, zostawiono na to w RJ 15min. Pozostawiono starą numerację poc. z max. 5 cyfrowymi nr-ami, a końcówki w/g dawnej numeracji, czyli:
00-10 poc. ex. i posp.
11-49 osobowe,
50-54 osobowo-towarowe,
55-59 towarowo-osobowe,
60-64 towarowe przesyłkowo-ekspresowe,
65-69 towarowe pospieszne,
70-79 towarowe zbiorowe,
80-99 towarowe pozostałe.
co wydaje mi się ułatwia pracę, bo mniej więcej wiadomo co jedzie. Na Ciągu Testowo - Wilamowice zastosowano numerację 63xx, a powrotna 36xx. Borek podciągnąłem pod Lisków jako wspólny nr 4, więc z Borku (Zbyszek) do Wilamowic to 46xx, powrotne 64xx. Jeżeli jest 43xx tzn. zmienia czoło i jedzie do Testowa, powrotny to 34xx.

Offline taper

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 123
    • Zobacz profil
  • Skąd: D29-26 43km
Odp: Rozkład od EN57-002 dla nowego Liskowa
« Odpowiedź #1 dnia: 19 Grudzień 2014, 09:27:44 »
Czy 57102 ma standardowo nie mieścić się w peronach?

Offline EN57-002

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 770
    • Zobacz profil
  • Skąd: Chorzów
Odp: Rozkład od EN57-002 dla nowego Liskowa
« Odpowiedź #2 dnia: 19 Grudzień 2014, 13:58:00 »
Tak, już kiedyś o tym pisałem, że dzisiejsze składy 4 wagonowe to jakiś żart z kolei. Te są i tak krótsze jak kursujące za dawnych czasów i wtedy też nie mieściły się w peronach, a nawet stały czasami na przejazdach z drogą kołową w poziomie szyn przy zamkniętych rogatkach, za peronem. Od Wi można ręcznie zwolnić przebieg dla podniesienia rogatek.

Offline Andrev

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 117
    • Zobacz profil
Odp: Rozkład od EN57-002 dla nowego Liskowa
« Odpowiedź #3 dnia: 20 Grudzień 2014, 16:46:05 »
Od Wi można ręcznie zwolnić przebieg dla podniesienia rogatek.

Raczej nikt nie będzie zrywał plomby z powodu tego, że się pośpiech w peronie nie zmieścił. Już prędzej można przeciągnąć lokomotywę za peron. Lub czekać grzecznie, aż podróżni wsiądą / wysiądą i startnie.

Offline EN57-002

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 770
    • Zobacz profil
  • Skąd: Chorzów
Odp: Rozkład od EN57-002 dla nowego Liskowa
« Odpowiedź #4 dnia: 21 Grudzień 2014, 14:45:58 »
Jak przyjeżdżaja osobowe przyśpieszone do przepięcia loka, to stoją 15min, więc zrywam. W rzeczywistości też się czasem rozwiązuje wczesniej jak wjechał cały.

Offline EN57-002

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 770
    • Zobacz profil
  • Skąd: Chorzów
Odp: Rozkład od EN57-002 dla nowego Liskowa
« Odpowiedź #5 dnia: 27 Grudzień 2014, 13:16:12 »
Wiem, trochę niezręcznie pisać pod swoim własnym postem. W święta nieszczególnie był czas na wpisanie trzech błędów jakie udało się wyłapać. Sprawa dot. w każdym przypadku uwag eksploatacyjnych. Przy poc. 44181, należy wpisać:"lok.zabiera wag.ze 181 poc.44182,ST44 na rezerwę"; przy poc. 44183 zmienić opis na:"lok.zabiera wag.ze 183 poc.44184,SM48  na manewry" oraz przy poc. 04665 wpisać:"EU07 odpinana do 2511, SU45 do 5212". Jeżeli komuś się nie chcę wpisywać uwag do tych poc. to można pobrać poprawiony plik z RJ poniżej posta. Oprócz wpisów poprawiono minutówki przy: "odj.post.z:" Pozdrawiam jeszcze świątecznie.

Offline greg86

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 133
    • Zobacz profil
  • Skąd: Największe miasto bez kolei pasażerskiej w Europie
Odp: Rozkład od EN57-002 dla nowego Liskowa
« Odpowiedź #6 dnia: 10 Styczeń 2015, 17:37:31 »
Znalazłem w niedzielnym rozkładzie takie coś:

Offline melis

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 326
    • Zobacz profil
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Rozkład od EN57-002 dla nowego Liskowa
« Odpowiedź #7 dnia: 11 Styczeń 2015, 14:56:25 »
Witam. Upewnij się, że przy wprowadzaniu numeru nie wkradła się nigdzie spacja, tym bardziej jak korzystasz z kopiuj/wklej, gdyż numer ten figuruje w rozkładzie.

Offline EN57-002

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 770
    • Zobacz profil
  • Skąd: Chorzów
Odp: Rozkład od EN57-002 dla nowego Liskowa
« Odpowiedź #8 dnia: 11 Styczeń 2015, 15:40:48 »
To faktycznie mój błąd w rozkładzie, bowiem ET41 przychodzi poc. 66190 kursującym 1-7, wag. do Tefamy odprowadzane są poc. 192 kursującym 1-7, 179 też 1-7 i 46191 też powinien być 1-7, a jest wpisane 1-5 "D". Jeżeli możecie to poprawcie w RJ.

Offline EN57-002

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 770
    • Zobacz profil
  • Skąd: Chorzów
Odp: Rozkład od EN57-002 dla nowego Liskowa
« Odpowiedź #9 dnia: 13 Maj 2015, 12:40:37 »
W stworzonym przez siebie RJ do Liskowa, czasami zdarzają się niewyjaśnione sprawy. Otóż poc. towarowe wysyłane do Liskowa M-to na oblot i zmianę kierunku niekiedy grzęzną tam. W RJ wpisane sa opcje opóźnień, ale te nie zawierają się w czasach w jakich generuje to program. Ostatnio jak grałem, to Lisków M-to wchłonął cztery towarowe i pierwszego oddał do Spedpola z 661min opóźnieniem, za raz za nim spytał się o zgodę na następnego z 568min opóźnieniem. Początkowo myślałem, że zbyt mało czasu między składami, ale po wyprawieniu przez M-to to z reguły ode mnie ma jechać następny, zresztą 34074 z 568min opóźnieniem wyprawił przed osobówką, a po niej ostatniego opóźnionego ponad 400min. Luki między pociągami mają czasami ponad 10min. Czy ktoś może mi wytłumaczyć przyczynę takiego działania?