Forum Główne > Urządzenia srk

Pulpity fikcyjnych stacji

(1/49) > >>

Kolejorz91:
Wpadłem na pomysł aby rozszeżyć oferte dla symulatora ISDR, o fikcyjną stację "Margostyniec". W załączniku pulpit tej stacji. Mam nadzieję też na jakąś małą współpracę udział w tym projekcie tej stacji. Znajdzie się jakaś pomoc? :) Ja nie mówię, że ktoś ma robić to za mnie, lecz mieć w tym współudział. ;) Liczę na doświdczone znające się osoby. Dopiero to mój początek w tworzeniu stacji dla smyka.

Uwaga: z uwagi na ograniczone możliwości wprowadzania zmian, a także plany rozwoju symulatora zakładające brak tworzenia następnych posterunków fikcyjnych, nie powstanie symulator ISDR z przedstawionym w tym wątku pulpitem. Przenoszę wątek z działu o symulatorze do działu ogólnego na temat urządzeń srk.
Paweł

DamDam:
Fajnie, że chcesz się przyłączyć. Mam nadzieję, że wiesz co robisz... Na pewno Paweł się ze mną zgodzi: Jesli chcesz wziąć udział w tworzeniu ISDR'a to musisz znać język(i) programowania (np. C++). Polecam pooglądać filmiki p. Zelenta, gdzie w bardzo łopatologiczny sposób, krok po kroku jest pokazane jak tworzyć programy>> https://www.youtube.com/user/MiroslawZelent/playlists?sort=dd&view=50&shelf_id=18. Powodzenia! :D

Trochę poprawek "na żwyca", wygląda dobrze, ale niezrozumiały jest dla mnie wjazd do tartaku.

Jak zaczniesz robić schemat na pewno przyda się to http://www.kontrakt-bhp.com.pl/paul/projektowanie/

Jesli chodzi o mój wkład: mogę zrobić schemat na podstawie tego pulpitu.

Kolejorz91:
Dziękuję za przydatne uwagi. A czemu nie mają być semafory (wjazdowe) od tartaku na stację? Usunąć je czy podmienić na Tz czy Tm? A peron 1 tak jakoś mi wyszedł szeroki na pulpicie, ze względu po lewej znajdujące się tory krzyżowe. :)

DamDam:
Poprostu wjazd z tartaku jest obslugiwany przez Tm (piersza z lewej). Albo, jeśli te tory miedzy Tz a sem. są długie (nie wiem jak to sobie interpetowałeś) i zmieściłby się poc. to mogą tak zostać. Trudno to interpretować bez jakiegoś szkicu, planu itp. Właśnie rozgryzam, które tory są główne i nadal nad tym myślę. Mógłbyś zrobić rysunek obrazujący rozmieszczenie (na oko) torów, oraz które tory są zasadnicze, dodatkowe itp.

greg86:
Mnie się wydaje, że jeżeli wyjazd z obszaru stacji jest na Tz, to wjazd powinien być na Tm (tak jak to ma miejsce w Spedpolu w LM). Semafor wyjazdowy/wjazdowy powinien występować tylko w przypadku jazdy na/ze szlaku, a tu tego nie widać. Usunąłbym też tor/żeberko ochronne z Tm przed grupą torów 4-10 po zastąpieniu wjazdowego tarczą manewrową nie będzie on tam potrzebny. Tarczę z żeberka i tak można usunąć. W praktyce nie kojarzę, żeby gdziekolwiek występowała (wg analiz schematów ze strony Bazy kolejowej).

Co do zwężenia peronu 1, wystarczyłoby skrócić tor 5a o jedną kostkę i całość można podnieść o jeden wiersz.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej