Forum Główne > Urządzenia srk

Pulpity fikcyjnych stacji

<< < (30/49) > >>

jageer:

--- Cytat: FoxyPL w 25 Marzec 2018, 16:55:37 ---
--- Cytat: jageer w 25 Marzec 2018, 16:32:27 --- ale wg. regulaminu po szlaku, po lewym między posterunkami powinien być dyktowany rozkaz N? Czy blokada stacyjna jest blokadą dwukierunkową?

--- Koniec cytatu ---

Na moim projekcie jest dwukierunkowa, ale nie wiem jak w realu jest bo raz jest chyba dwurkierunkowa raz jedno. i na jedno trzeba dyktować rozkaz N. A na dwu nie wiem trzy trzba

--- Koniec cytatu ---

To było pytanie do Paweł Piotr, odnośnie rozkazów "N" itd, w sumie przepraszam, nie ten temat....
A makietę budujesz prawdziwą w H0 czy jak?

Co do manewrów w dziergowicach, nie wiem jeszcze jak dokładnie jest, ale niebawem się dowiem :)

FoxyPL:
Dzięki za poprawienie mojego planu makiety, Najgorsze to że ogranicza miejsce w domu i dlatego tak daleko granica stacji tak to o 2 m dłużej to bym nawet zmieścił granice przed zakrętem. I tak stacja będzie dopiero po remoncie pokoju i trochę zajmie robienie ale osoba taka jak ty to dużo pomoże.

Paweł Piotr:
Sorry - dosyłam załącznik, o którym pisałem, ale się nie załapał..
Do jageer: Blokada stacyjna jest - jak sama nazwa wskazuje - stacyjnym uzależnieniem nastawni wykonawczych od nastawni dysponującej, w granicach stacji nie używa się rozkazu pisemnego N, który dotyczy szlaku, jeśli jest sytuacja, że stacyjne tory główne zasadnicze są jednokierunkowe i jest potrzeba wjechania ze szlaku na tor stacyjny, na który nie ma zorganizowanego przebiegu, wystawia się rozkaz S na wjazd. Wszelkie odstępstwa od przepisów muszą być jednoznacznie określone w RT (dawniej RTS..). Blokada stacyjna to bloki dania nakazu i otrzymania zgody (nast. dysp.) oraz bloki otrzymania nakazu i dania zgody (nast., wyk.) i trudno mówić o jej "kierunkowości". Blokada liniowa to wzajemne uzależnienie nastawni sąsiednich posterunków ruchu w kwestii prowadzenia ruchu po torze szlakowym. Można ją wykonać w typie "jednokierunkowym" (bloki Po i Ko) oraz w typie "dwukierunkowym" (bloki Poz, Po i Ko) po obydwu torach szlakowych (PP). Nie bardzo wyobrażam sobie, że tory szlakowe (jak piszesz wg regulaminu) były wyposażone w blokadę stacyjną, bo to jakieś kuriozum...
Z tego, co wiem, to manewry w Dziergowicach prowadzi się na sygnały ręczne (inaczej mówiąc na gębę), bo na pewno nie na wskazania na sygnalizatorach.

jageer:
No właśnie i kończąc odejście od tematu, widzisz jakie są odstępstwa: tory traktowane jak szlakowe, blokada stacyjna oparta o bloki zgody między dysponującymi, do tego możliwość prowadzenia manewrów po tych torach i prowadzenie dziennika ruchu, a na dodatek wskaźniki jazdy W27c na tor lewy.... To jest niezły miks.

Co do Dziergowic tak mi się wydaję, że ręczne lub wjeżdżają na rozkaz ze szlaku.

GOPdriver:
Witam wszystkich na forum i z góry przepraszam za odkop, ale jestem ciekaw, czy pulpit, który narysowałem jest choć trochę zgodny ze sztuką. Sama stacja istnieje w rzeczywistości, ale jest wyposażona w urządzenia kluczowe.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej