Forum Główne > Urządzenia srk

Pulpity fikcyjnych stacji

<< < (6/49) > >>

Paweł Piotr:

--- Cytat: Kolejorz91 w 12 Marzec 2015, 11:07:16 ---Tarcza zaporowa powinna mieć przycisk zielony tak jak w Liskowie Miasto. ;)

--- Koniec cytatu ---
Nieprawda. Zielony przycisk jest używany wyłącznie jako przycisk do semaforów. Tarcza zaporowa świetlna od dawna już nie istnieje i nigdy semaforem nie była. Sygnalizator ten, zwany potem semaforem manewrowym, jeszcze potem semaforem zaporowym (obecne już nie ma takiego pojęcia) podawał - jako sygnał zezwalający na jazdę - sygnał Ms2, więc do jego podania stosowano przycick biały.

Paweł Piotr:

--- Cytat: DamDam w 12 Marzec 2015, 07:53:43 ---Spokojnie, to nie są zawody sportowe ;D Jak się wszystkie klocki do "kupy " ułoży i sensownie, to można numerować tory, Tm-y , nazywać sygnalizaatory, oraz wstawiać odpowienio opisane przyciski.

--- Koniec cytatu ---
Tylko że przy takich korektach będzie konieczna zmiana wymiarów całego pulpitu, o czym autor chyba nie pomyślał...  ;D

DamDam:
Już nie będe od nowa "rozwalał" pulpitu. O tyle dobrze, że za takie błędy nie muszę płacić xD

jageer:

--- Cytat: Paweł Piotr w 12 Marzec 2015, 22:40:30 ---Nieprawda. Zielony przycisk jest używany wyłącznie jako przycisk do semaforów.

--- Koniec cytatu ---

Tarcza zaporowa też jest semaforem :P Ogólnie zielony do jazd pociągowych, ale to tyle w teorii. W praktyce, czasem i błękitne, są. Zależy co "było pod ręką" jak się popsuło.

Paweł:

--- Cytat: DamDam w 13 Marzec 2015, 05:44:07 ---Już nie będe od nowa "rozwalał" pulpitu.
--- Koniec cytatu ---

Dlatego przed rozpoczęciem rysowania pulpitu wypadało by zaprojektować jeszcze samą stację.


--- Cytat: jageer w 13 Marzec 2015, 13:30:23 ---Tarcza zaporowa też jest semaforem

--- Koniec cytatu ---

Chyba jednak nie.


--- Cytat: jageer w 13 Marzec 2015, 13:30:23 ---W praktyce, czasem i błękitne, są. Zależy co "było pod ręką" jak się popsuło.

--- Koniec cytatu ---

Ale nie trzeba tego powielać na projekcie pulpitu. Skoro już mowa o semaforze na torze 5b, to moim zdaniem jest on w ogóle zbędny, podobnie jak tarcza manewrowa na wyjeździe z bocznicy (jest już jedna przed Wk). Jazdy pociągowe kończą się na torach głównych 3 i 5, wjeżdżanie dalej nie jest potrzebne, jedynie będzie utrudniać manewry.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej