Forum Główne > Urządzenia srk

Pulpity fikcyjnych stacji

<< < (20/49) > >>

Paweł Piotr:

Do goofy212 -
1. Przyciski sygnałowe powinny być koloru zielonego (czerwone są do obsługi blokady liniowej);
2. Przyciski dKo i dPo są przyciskami plombowanymi i dodatkowo posiadają swoje liczniki (brak liczników dla przycisków dPo; brak plomb na przyciskach dKo);
3. Przyciski dPo i dKo umieszcza się poza kostkami obrazującymi tor w taki sposób, by sąsiadowały z odpowiednimi przyciskami blokady Po i Ko;
4. Obok przycisku Ko umieszcza się białą kontrolkę (odpowiednik zwolnienia zastawki nad blokiem końcowym);
5. Przyciski sygnałowe powinny znajdować się przy "nóżce" semafora - tak jak jest dla semafora A, F, E i D - dla semaforów B i C są źle umieszczone;
6. Liczniki i przyciski Sz dla semaforów z lewej strony powinny znajdować się u góry pulpitu także po lewej stronie, a dla semaforów po prawej stronie - u góry pulpitu także po prawej stronie;
7. Podobnie przyciski doraźnego zwolnienia przebiegów - dla semaforów z lewej strony - u góry pulpitu także po lewej stronie, dla semaforów z prawej strony - u góry pulpitu także z prawej strony.
8. Przyciski doraźnego zwolnienia przebiegów oznacza się małą literą semafora (sam semafor jako urządzenie oznacza się dużą literą, natomiast przebieg od tego semafora jest oznaczany małą literą - przycisk zwalnia przebieg, nie semafor);
9. Przyciski Kr i pomocnicze izolacji zwrotnicowej powinny znajdować się centralnie u góry pulpitu, w górnym rzędzie Kr, pod spodem pjz tak, by w pionie Kr i pjz dla tych samych rozjazdów, były jedne pod drugimi;
10. Brak plombowanego przycisku wKr z kontrolką (wyłącznik dzwonka kontroli rozprucia);
11. Dlaczego szczeliny blokady liniowej przed semaforem E są ciemne?
Proszę dokładnie obejrzeć pulpit Testowa w symulatorze - tam jest dokładna ilustracja moich uwag.

zolwik:

--- Cytat: Paweł Piotr w 06 Maj 2017, 16:02:22 ---
Do goofy212 -
2. Przyciski dKo i dPo są przyciskami plombowanymi i dodatkowo posiadają swoje liczniki (brak liczników dla przycisków dPo; brak plomb na przyciskach dKo);
6. Liczniki i przyciski Sz dla semaforów z lewej strony powinny znajdować się u góry pulpitu także po lewej stronie, a dla semaforów po prawej stronie - u góry pulpitu także po prawej stronie;
7. Podobnie przyciski doraźnego zwolnienia przebiegów - dla semaforów z lewej strony - u góry pulpitu także po lewej stronie, dla semaforów z prawej strony - u góry pulpitu także z prawej strony.

--- Koniec cytatu ---

z tymi punktami się muszę nie zgodzić;p
U mnie dKO i dPo nie mają plomb tylko liczniki

Liczniki i przyciski do Sz są u mnie na środku pulpitu
przyciski doraźnego zwalniania przebiegów też mam wszystkie z jednej strony pulpitu

Tadek40:
Goffy twój pulpit też jest źle zrobiony. Przycisk do podania wyjazdu/wjazdu jest od tego zielony guzik nie czerwony. Co robi plomba i guzik dpo na kostce gdzie jest oznaczony tor kontrolowany? Dlaczeg zwrotnica nr5 przestawia się wraz zwrotnicą nr6 jak przecież można odzielnie zrobić że zwrotnica nr5 bez nr6 nastawia się?

goofy212:
Paweł Piotr odpowiadając na twoje pytanie.
1. Mój błąd.
2. Plomb na dKo nie zakładałem, a w rzeczywistości liczników dla dPo nie ma.
3,4,5,6,7,9 Tak jest na prawdziwym pulpicie na tym Podg.
8. Nie wiedziałem, będę pamiętał.
11. W rzeczywistości blokada została wyłączona dla tego szlaku i wprowadzono TZP.

--- Cytat: Tadek40 w 06 Maj 2017, 17:01:34 ---? Dlaczeg zwrotnica nr5 przestawia się wraz zwrotnicą nr6 jak przecież można odzielnie zrobić że zwrotnica nr5 bez nr6 nastawia się?

--- Koniec cytatu ---
Zwrotnice są sprzężone ze sobą. Po co utrudniać życie kolejnym przyciskiem, skoro w zależnościach te dwie zwrotnice muszą być albo w + albo w - dla jednego przebiegu, inaczej nie utwierdzisz, a co za tym idzie nie postawisz semafora.

Tadek40:

--- Cytat: goofy212 w 06 Maj 2017, 17:21:02 ---Paweł Piotr odpowiadając na twoje pytanie.
1. Mój błąd.
2. Plomb na dKo nie zakładałem, a w rzeczywistości liczników dla dPo nie ma.
3,4,5,6,7,9 Tak jest na prawdziwym pulpicie na tym Podg.
8. Nie wiedziałem, będę pamiętał.
11. W rzeczywistości blokada została wyłączona dla tego szlaku i wprowadzono TZP.

--- Cytat: Tadek40 w 06 Maj 2017, 17:01:34 ---? Dlaczeg zwrotnica nr5 przestawia się wraz zwrotnicą nr6 jak przecież można odzielnie zrobić że zwrotnica nr5 bez nr6 nastawia się?

--- Koniec cytatu ---
Zwrotnice są sprzężone ze sobą. Po co utrudniać życie kolejnym przyciskiem, skoro w zależnościach te dwie zwrotnice muszą być albo w + albo w - dla jednego przebiegu, inaczej nie utwierdzisz, a co za tym idzie nie postawisz semafora.

--- Koniec cytatu ---
No to coś mówi żeby ułatwć życie. Ale czemu uznajecie moje pulpity źle? Możecie pokazać co źle zrobiłem?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej