Forum Główne > Lisków (stara wersja symulatora)

Usterki: zajętość toru oraz pozorne rozprucie po korbowaniu

(1/2) > >>

melis:
Witajcie koledzy. Nie za bardzo przyznam się szczerze, szukałem w przepisach ustaleń co do postępowania w chwili gdy nastąpiła usterka, pozornego zajęcia toru, na nie utwierdzonej drodze przebiegu, a zchodzi konieczność przełożenia zwrotnicy na wprost. Sytuacja dotyczy zwrotnicy 201 na torze Lr-Lm i zajętość odcinka ITQ3. Wiadomo, że korbując w ten czas zwrotnicę, doprowadzimy do pozornego rozprucia. Czy jest to dozwolone postępowanie, czy należy zatrzymać cały ruch na tej trasie, aż do czasu naprawy usterki?

marek_n0:
Można przełożyć zajętą pozornie zwrotnicę za pomocą wyciągniętego przycisku "pJznumer zwrotnicy" i obsłużeniu przycisku danej zwrotnicy.

DamDam:
Dokumentacja użytkownika - Część ogólna przeczytana?

melis:
Chodzi mi o to jak, ewentualnie regulują to przepisy. Gdzie to znajdę? @marek_n0 Tu w grę wchodzi tylko korbowanie na gruncie.

Paweł Piotr:
Polecam lekturę Ie-10 (E18).

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej