Forum Główne > Ruch kolejowy

Telefonogramy zapowiadawcze na linii jednotorowej z PBL trzyokienkową.

(1/2) > >>

dzwilu:
Witam! Napiszcie jak u Was wymagają kontrolerzy, zapowiadania pociągów przy sprawnej blokadzie liniowej na szlaku jednotorowym? Bo na mojej linii wymagane jest oprócz żądania zgody na  wyprawienie pociągu i dania pozwolenia na wyprawienie pociągu, oraz potwierdzenie przyjazdu z czym się zgadzam, wymagane również oznajmienie odjazdu pociągu. Czyli reasumując cały czas zapowiadamy pociągi jakby obowiązywało "telefoniczne zapowiadanie pociągów" straszą egzaminem weryfikacyjnym w stolicy :-\ w razie nie stosowania się do ich wytycznych.
Pozdrawiam!
Polska D

jageer:
Ja nie wiem, bo na tej PLK, co sekcja lub zakład to inne obyczaje. ;) Pierwsze - instrukcja Ir-1. Chyba, że RTS tego nakazuje, to może być, ale pracując na danej stacji musisz go znać, więc... Lub zobacz, czy jest zapis taki. W niektórych przypadkach jest stosowane "pełne zapowiadanie" do blokady.

dzwilu:

--- Cytat: jageer w 15 Maj 2015, 12:14:14 ---Ja nie wiem, bo na tej PLK, co sekcja lub zakład to inne obyczaje. ;) Pierwsze - instrukcja Ir-1. Chyba, że RTS tego nakazuje, to może być, ale pracując na danej stacji musisz go znać, więc... Lub zobacz, czy jest zapis taki. W niektórych przypadkach jest stosowane "pełne zapowiadanie" do blokady.

--- Koniec cytatu ---

W RTS nie ma zapisów aby stosować "pełne zapowiadanie" ,a Ir-1 każdy interpretuje po swojemu :(

uetam:

--- Cytat: dzwilu w 15 Maj 2015, 16:11:15 ---
--- Cytat: jageer w 15 Maj 2015, 12:14:14 ---Ja nie wiem, bo na tej PLK, co sekcja lub zakład to inne obyczaje. ;) Pierwsze - instrukcja Ir-1. Chyba, że RTS tego nakazuje, to może być, ale pracując na danej stacji musisz go znać, więc... Lub zobacz, czy jest zapis taki. W niektórych przypadkach jest stosowane "pełne zapowiadanie" do blokady.

--- Koniec cytatu ---

W RTS nie ma zapisów aby stosować "pełne zapowiadanie" ,a Ir-1 każdy interpretuje po swojemu :(

--- Koniec cytatu ---
Rób według Ir-1. Jeżeli będziesz dostawał wyjaśnienia powołuj się na Ir-1. Jeżeli to nic nie pomoże to chyba zostaje tylko wysłanie 'informacji' do UTK, że w zakładzie chyba nie potrafią czytać ze zrozumieniem i interpretują Ir-1 po swojemu...

Droznik:
1. Cześć bo to w dobrym tonie jest ;p
2. Nie każdy z nas jest ISEDR, tylko większość z nas to tylko gracze.
3. Na linii jednotorowej obowiązuje tylko zapytanie o wolną drogę ( o ile blokada liniowa jest sprawna i ona jest podstawą do prowadzenia ruchu).
4. Jeśli masz coś w głowie i umiesz się postawić na sekcji to możesz udowodnić swojej władzy ich głupotę. Pamiętaj to nie jest dobre, ale UTK lubi takie przypadki;p
5. Pamiętaj nad twoją sekcją jest rządzi kontroler, i on jest " nieomylny", a jeśli o tak uważa że trzeba mówić odejście pociągu, to UTK zaprasza do współpracy ;p
6. Zapisz się do związków zawodowych o ile nie jesteś, oni też takie kwiatki lubią.
7. Prywata teraz idzie: U mnie na każdym szkoleniu instruktor mówi że nie lubi tego gdy sobie mówimy odejście pociągu gdy działa blokada liniowa bo każdy zna się na zegarku i wie kiedy blokował i ile czasu jedzie do jego stacji ;p

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej