Realniej?
Pojazd:
Ustawianie kierunku jazdy.
Podnoszenie pantografów.
Nowe dźwięki do jednostek EN57 - szczególnie drzwi i brzęczyka (o ile będą w v2; mogę podesłać dźwięki własnej "produkcji")
Sieć trakcyjna widzę, że już ma druty.
Słupki hektometrowe by dodały uroku.
Jak najbardziej te elementy będą.
W wersji 2 skupiam się na eu07, nie mniej chciałbym też wrzucić en57, aby mieć coś łatwiejszego w prowadzeniu. Jeśli możesz lepsze dźwięki podesłać to byłbym wdzięczny (mój mail to marcin.eu@gmail.com). Z przyczyn, hmm, logistycznych, nagrać sam to mogę co najwyżej jakiegoś DJ3107, więc za wszelką pomoc przy dźwiękach będę zobowiązany...
Szafa
Ten widok na stację powinien nie być "z góry", lecz (najlepiej byłoby) jakby był on ukazywany z czegoś w rodzaju nastawni. W rzeczywistości dyżurny nie ma podglądu "z góry" (chyba, że nastawnie są dość wysokie, aby uzyskać taki efekt, ale nawet "grzybki" nie są takie wysokie).
Dla wersji desktopowej myślałem, aby dać widok z wnętrza nastawni, gdzie po prostu sobie po niej łazisz w widoku pierwszoosobowym i przestawiasz co trzeba.
Hmm, w sumie to od tego to już byłyby dwa kroki do umożliwienia biegania po całej stacji i wykonywania obowiązków ustawiacza/rewidenta taboru... W przypadku większych stacji, być może dobrym rozwiązaniem byłoby umożliwienie kilku osobom jednoczesną ich obsługę? Wtedy jeden by siedział na nastawni, reszta by chodziła w terenie i obsługiwała manewry. Jak myślicie, taka zabawa mogłaby być fajna? Bo technicznie jak najbardziej realne do zrealizowania
A co do ceny... To szczerze nie mogę zakupić nawet wersji 1.7, bo te wszystkie sklepy z APKami nie dają mi takiej możliwości przy moim koncie.
Hmm, Google Play Store powinien umożliwić bezproblemowo. Jak się nie da, to zawsze można ściągnąć pirata (dam głowę, że już dawno na jakimś chomiku jest), skopiować od kolegi, albo ze mną współpracować w tworzeniu, wtedy sam będę podsyłał za darmo
EDIT: A jeszcze propos EN57. Przydałaby się lekka zmiana sposobu hamowania. Jak jechałem u kolegi na komórce to nie pasowało mi to. http://pl.wikipedia.org/wiki/Oerlikon_FVel6
Faktycznie, hamowanie trochę skopałem, postaram się zrobić sensownie w 2.0. W MaSzynie jest to dobrze rozwiązane? Planuję zrobić na podstawie tego, zresztą fizyka eu07 właśnie na MaSzynie bazuje.
Mówię, oprócz przypadku, gdzie mamy "wajchy", a uzależnienie kluczowe, nie znam przypadku, żeby nie było drążków. Zresztą drążek + blok, to musi razem współdziałać
W takim razie trzeba będzie dorobić. Chociaż szczerze mówiąc to myślałem, że na mechanicznych jest podobnie, jak w przypadku kostkowego, że nie ma żadnego wybierania przebiegów, tylko po prostu ustawiasz drogę i jak jest prawidłowa, to semafor da radę podać, a jak jest coś nie tak, to podać się nie da.
Ja mogę pomóc merytorycznie, ba nawet z ciekawości bym pobawił się z tym i chętnie, trochę dowiedział, z jakiego "engine" to korzysta, bo mnie to interesuje, ale pod innym kątem
Super
Korzystam z unity, bardzo fajne narzędzie, wszystko co potrzebne ma, podstawowa wersja jest darmowa i na początek całkowicie wystarcza. Do czego chciałbyś użyć? Może jakiś kolejny kolejowy projekcik? Jak będę miał możliwość, to chętnie pomogę
Paweł Piotr:
Dzięki za sugestię i wychwycenie błędu. Czy dobrze rozumuje, że jeśli semafor z różnych względów jest za blisko krawędzi peronu (chociażby jak ten mały semaforek przy wyjeździe z Torunia Wschodniego), to W4 się nie stawia?