Forum Główne > Urządzenia srk

Symulator małej stacji z mechanicznymi USRK

<< < (26/31) > >>

Paweł:

--- Cytat: marcinw w 22 Czerwiec 2015, 10:12:44 ---Teraz powinien być blokowany, jak macie ustawiony przebieg wyjazdowy.
--- Koniec cytatu ---

Przebieg może zostać zwolniony zanim pociąg opuści obszar stacji. Co masz na myśli pisząc "blokowany"? Pociąg trafi na inny szlak, jeżeli dany jest "zablokowany"? Bo uzależnienia podania semafora wyjazdowego chyba nie ma. Powinno być coś w rodzaju rezerwacji szlaku przed podaniem sygnału wyjazdowego, np. na tym czacie u góry.

Xoov:

--- Cytat: marcinw w 22 Czerwiec 2015, 03:26:10 ---
--- Cytat: Xoov w 21 Czerwiec 2015, 19:05:49 ---Proponuję tak na szybko zwiększyć szybkość działania hamulca ok. 8-krotnie.

--- Koniec cytatu ---
A to wtedy nagłe nie będzie za szybkie? Zresztą chyba lepiej od razu zrobić porządnie.

Znasz się na tym, to może podpowiedz, jak to najłatwiej można by było zrobić?

--- Koniec cytatu ---
Jak chcesz to zrobić porządnie, to trzeba by zaimplementować SPKS (patrząc i sprawdzając, jak Q to przepisał na C++), co wiąże się z translacją jeszcze jednego pliku Pascala z hamulcami wagonowymi. Nie wiem, ile czasu to zajmie. Zmiana jednej stałej będzie działaniem doraźnym, ale od razu poprawi sytuację. Na chwilę obecną sterowność hamulca jest właściwie żadna — tylko pozycje skrajne dają widoczną zmianę  — co przekłada się na trudności w hamowaniu. Po tej zmianie będzie ciut realniej i dużo łatwiej przy testowaniu.

uetam:

--- Cytat: marcinw w 22 Czerwiec 2015, 10:12:44 ---A właśnie, dzięki Mateuszowi defaultowa stacja (Cis) wygląda już znacznie lepiej :)

--- Koniec cytatu ---
Oj ten kościół trzeba chyba usunąć bo trochę blokuje widok.
EDIT: http://uetam.pl/prv/220615/ - poprawki stacji.

Kolejarz:
Ciężko jest wykonywać obiekty do takiego programu?

marcinw:

--- Cytat: Paweł w 22 Czerwiec 2015, 11:43:49 ---Przebieg może zostać zwolniony zanim pociąg opuści obszar stacji.

--- Koniec cytatu ---
Hmm, masz rację, jest taka możliwość. Niby coś tam miałem, że powinno się blokować również jak jest skład przed semaforem wjazdowym, ale teraz nie jestem pewny, czy to działa prawidłowo i czy czasem nie psuje blokowania przebiegami, muszę to jeszcze zbadać.


--- Cytat: Paweł w 22 Czerwiec 2015, 11:43:49 ---Co masz na myśli pisząc "blokowany"? Pociąg trafi na inny szlak, jeżeli dany jest "zablokowany"? Bo uzależnienia podania semafora wyjazdowego chyba nie ma. Powinno być coś w rodzaju rezerwacji szlaku przed podaniem sygnału wyjazdowego, np. na tym czacie u góry.

--- Koniec cytatu ---
Jak dany wyjazd na szlak jest zablokowany (a dokładnie to semafor wjazdowy) to nikt Ci się od tej strony do serwera nie podłączy (słynne 'disconnected due to player locking singnal'). Dany semafor jest zablokowany (tzn nic sie przed nim nie powinno pojawić) kiedy masz przełożoną wajchę od przebiegu, który przebiega przez ten semafor, czyli to w sumie powinno działać jak taka rezerwacja (przynajmniej do czasu, aż się sensowną blokadę liniową zrobi).

Jeszcze musiałbym to dopracować, bo teraz to nawet nie wiem, czy to by zadziałało jak sobie spawn signal ustawisz gdzieś na peronie czy bocznicy, aby składy zaczynające jazdę się nie pojawiały na szlaku, tylko gdzieś sensownie.


--- Cytat: Kolejarz w 22 Czerwiec 2015, 13:47:48 ---Ciężko jest wykonywać obiekty do takiego programu?

--- Koniec cytatu ---
Generalnie to dosyć prosto, jak do Trainza czy MaSzyny. Aktualnie się nie da wstawić samemu (ja muszę wstawiać edytorze Unity), ale w końcu dorobię obsługę .t3d, to każdy będzie mógł wstawiać własne.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej