Forum Główne > Urządzenia srk

Symulator małej stacji z mechanicznymi USRK

<< < (29/31) > >>

jageer:
2 dysponujące, można zrobić, jeżeli będzie multi, chyba nie powinno być problemu :)

axtomek:
Bez sensownie działającej blokady mimo wszystko ciężko.

Zgadzam się z sugestiami Tusika. A zdecydowanie co do zrobienia czatu pomiędzy posterunkami, aby nie było konieczne użytkowanie drugiego programu do komunikacji między dyżurnymi.

Poza tym mam pewne drobne sugestie, ale raczej do zdecydowanie późniejszego etapu oprogramowania gry. Gdy już będzie wszystko fajnie działało, dodana zostanie obsługa pociągów oraz nastawni przez AI, warto zastanowić się nad utworzeniem stałego układu posterunków ruchu. Domyślnie przy rozpoczynaniu sesji wszystkie posterunki byłyby obsadzone przez AI. Gracz miałby możliwość wybrania nieobsadzonego przez innego gracza posterunku na uproszczonym schemacie. Do tego w sesji byłoby kilka pociągów obsadzonych przez AI. Gracz mógłby zacząć obsługę pociągu istniejącego, lub z bocznicy jako zupełnie nowy skład. Jeżeli jakiś posterunek ruchu byłby obsadzony, a ktoś inny miałby na niego chęć, mógłby rozpocząć nową sesję. Jeżeli nie chce tego robić, może wybrać inny posterunek.

To takie sugestie z pragmatycznego punktu widzenia. Od strony obsługi, bardziej.

marcinw:
Ok, Tusik zgłosił problem z nadgorliwym blokowaniem szlaku przebiegami wjazdowymi, więc poprawiłem. Teraz szlak jest tylko blokowany dla przebiegów wyjazdowych oraz gdy skład wjeżdża na stację z tego szlaku, do momentu, gdy zamkniemy semafor wjazdowy, czyli krótko mówiąc powinno być bardziej sensownie. Niemniej sprawdźcie proszę, czy teraz jest ok.

W formacie scenerii dodałem ustawianie maksymalnej ilości graczy, która się może podłączyć do danej scenerii (pierwsza linijka). Dodatkowo każdy szlak w scenerii może teraz mieć przypisaną sąsiednią stację i szlak na tej stacji (druga linijka, ostatni parametr). Z poniższym przykładowym wpisem postara się wygenerować takie rozkłady, aby pociągi ze szlaku C stacji Cis trafiły na szlak D stacji Grab, pod warunkiem, że jest przynajmniej jedna aktywna sesja ze stacją Grab z kompatybilnym szlakiem D. Jeśli takiej sesji nie znajdzie, to będzie jak dotychczas, czyli wyśle gdziekolwiek.

--- Kod: ---scv001;Cis;3
Connection;;ConnectionForest;0;0;-500;0;180;0;1;C;Grab,D

--- Koniec kodu ---
Możecie spróbować połączyć sensownie wszystkie dostępne scenerie i zobaczyć, czy zadziała to sensownie w każdym przypadku. Możecie też spróbować sensownie ponazywać szlaki aby zobaczyć, czy nazwy na tabliczkach w aparacie blokowym się nie porozjeżdżają (być może będę musiał przerobić).

Z pierdół, zmieniłem wychodzenie na F10.

Aha, w poprzedniej wersji wprowadziłem spawnowanie przy tarczach manewrowych, ale chyba zapomniałem o tym napisać. Działa to? :)

Link do kolejnej wersji:
http://marcinw.eu/td2/eu07.v034.7z

tusik:
Spawn przy tarczach sprawdza się bardzo dobrze i okazał się bardzo przydatny. Dziękujemy. ;)
Dzisiaj za ok 2h. będę testował wersję 34 na dwóch nastawniach. Tak więc chętnych do współpracy zapraszam ok. 17. ; )

Kolejarz:
Przydał by się jakiś system wykolejeń - Mała fotka z wizyty w lesie :)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej