Autor Wątek: Symulator małej stacji z mechanicznymi USRK  (Przeczytany 173217 razy)

Offline marcinw

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 45
    • Zobacz profil
  • Skąd: Dunedin/Poznań/Toruń
Odp: Symulator małej stacji z mechanicznymi USRK
« Odpowiedź #60 dnia: 30 Maj 2015, 21:32:33 »
Hmm, może być dlatego, że na 64 bity skompilowałem... Następnym razem dam dwie wersje.

Offline Pr1

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 329
    • Zobacz profil
  • Skąd: Pr
Odp: Symulator małej stacji z mechanicznymi USRK
« Odpowiedź #61 dnia: 30 Maj 2015, 21:40:34 »
No to se nie pogram...

Offline marcinw

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 45
    • Zobacz profil
  • Skąd: Dunedin/Poznań/Toruń
Odp: Symulator małej stacji z mechanicznymi USRK
« Odpowiedź #62 dnia: 30 Maj 2015, 22:15:15 »
Tu jest exe dla 32, trzeba podmienić wszystko  i powinno działać

http://marcinw.eu/td2/eu07.32.7z

Offline marcinw

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 45
    • Zobacz profil
  • Skąd: Dunedin/Poznań/Toruń
Odp: Symulator małej stacji z mechanicznymi USRK
« Odpowiedź #63 dnia: 31 Maj 2015, 01:11:19 »
Jak skończycie się bawić, to nie zapomnijcie opisać, co się podobało i co najbardziej przeszkadzało. Na przyszły weekend postaram się pousuwać co bardziej poważne błędy i poprawię scenerię. Stopniowo doprowadzimy to do stanu używalności :)

Offline taper

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 123
    • Zobacz profil
  • Skąd: D29-26 43km
Odp: Symulator małej stacji z mechanicznymi USRK
« Odpowiedź #64 dnia: 31 Maj 2015, 01:21:37 »
załacznik

Offline marcinw

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 45
    • Zobacz profil
  • Skąd: Dunedin/Poznań/Toruń
Odp: Symulator małej stacji z mechanicznymi USRK
« Odpowiedź #65 dnia: 31 Maj 2015, 01:27:03 »
Jak się coś wam wysypie albo dziwnie działa, to wysyłajcie output_log.txt na marcin.eu@gmail.com. Jest w katalogu eu07_Data.

edit:
Gdyby ktoś się nie załapał na wczorajsze testy a chciałby zobaczyć, to wrzuciłem lekko poprawioną wersję (http://marcinw.eu/td2/eu07.7z), gdzie postarałem się usunąć co bardziej irytujące bugi. Jeśli dyżurny zbiegnie z posterunku, to teraz wszystkich rozłączy z sesji, więc już więcej problemów z martwymi sesjami być nie powinno. Dodałem też listę aktualnie podłączonych użytkowników (jest koło czatu), a w menu głównym jest też spis aktywnych sesji (tak informacyjnie). Logować do output_log.txt teraz powinien jeszcze więcej, nawet czat, więc powinien być bardziej przydatny. Więcej już też nie powinno być problemów z pociągami innych graczy latającymi po całej scenerii przy podłączaniu się do nowej sesji. Ograniczyłem też ilość przechowywanej historii z konsoli/czatu, bo chyba jak się rozrósł za bardzo to coś się chrzaniło i znikał całkowicie. Skompilowana na 32 bity, coby koledzy z 32 bitowymi systemami nie mieli problemów.
« Ostatnia zmiana: 31 Maj 2015, 12:10:31 wysłana przez marcinw »

Offline Pr1

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 329
    • Zobacz profil
  • Skąd: Pr
Odp: Symulator małej stacji z mechanicznymi USRK
« Odpowiedź #66 dnia: 31 Maj 2015, 13:19:39 »
A filozofia jest taka, że jak nie ma żadnego dyżurnego to po prostu gra będzie się próbowała łączyć, aż do momentu kiedy któryś się pojawi?

Offline taper

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 123
    • Zobacz profil
  • Skąd: D29-26 43km
Odp: Symulator małej stacji z mechanicznymi USRK
« Odpowiedź #67 dnia: 31 Maj 2015, 13:28:56 »
Tak.
Jak jestem to puszczajcie priv i możemy sie bawić.

Offline EN57-002

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 770
    • Zobacz profil
  • Skąd: Chorzów
Odp: Symulator małej stacji z mechanicznymi USRK
« Odpowiedź #68 dnia: 31 Maj 2015, 14:07:47 »
A filozofia jest taka, że jak nie ma żadnego dyżurnego to po prostu gra będzie się próbowała łączyć, aż do momentu kiedy któryś się pojawi?
Składy będą stały pod wjazdowymi i czekały na obsadę.
Wystarczyły dwa dni nieobecności i próby mnie ominęły.

Offline szczawik

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
  • Skąd: Polska
Odp: Symulator małej stacji z mechanicznymi USRK
« Odpowiedź #69 dnia: 31 Maj 2015, 17:38:40 »
Bardzo ciekawy projekt. Proponuję w budynku nastawni powiesić na ścianach plany stacji i urządzeń. Chętnie pomogę o ile moja wiedza się przyda- programowanie (Pascal/Delphi) oraz 3ds Max.

Offline marcinw

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 45
    • Zobacz profil
  • Skąd: Dunedin/Poznań/Toruń
Odp: Symulator małej stacji z mechanicznymi USRK
« Odpowiedź #70 dnia: 01 Czerwiec 2015, 01:07:00 »
Plany stacji będą, uetam już kilka zrobił :)

Tak, jak nie ma dyżurnego, to trzeba czekać. Docelowo planuje zrobić, że jak nie da rady się nigdzie podłączyć, to po prostu samo ustawi jakiś sensowny przebieg i nas wpuści na pustą stację, ale to później.

Słuchajcie, znacie kogoś, kto zrobił dobre modele różnych semaforów, kształtowych i świetlnych? Jeśli tak, to pokażcie mu projekt i skontaktujcie ze mną, jakoś się dogadamy, aby można było ich użyć :) Uetam mi przysłał plany różnych stacji i posterunków, a nie mam ich jak osemaforować...

Nie mniej na przyszły weekend postaram się zrobić wersje z co najmniej dwiema stacyjkami/posterunkami.

Offline matek123

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 19
    • Zobacz profil
Odp: Symulator małej stacji z mechanicznymi USRK
« Odpowiedź #71 dnia: 01 Czerwiec 2015, 13:16:45 »
Te semafory co teraz są, to są te co pamiętają początki Maszyny?

Offline uetam

  • Administrator
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 391
    • Zobacz profil
  • Skąd: IZ Wrocław
Odp: Symulator małej stacji z mechanicznymi USRK
« Odpowiedź #72 dnia: 01 Czerwiec 2015, 20:44:46 »
Spróbuj kontaktu z:

kolczeu@op.pl - stworzył semafory do MaSzyny


radek@krb.com.pl  gg: 5143357
lub http://trainz.krb.com.pl - stworzył semafory oraz zestaw wskaźników do Trainz

Offline Ra

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 26
    • Zobacz profil
  • Skąd: Polska
Odp: Symulator małej stacji z mechanicznymi USRK
« Odpowiedź #73 dnia: 01 Czerwiec 2015, 22:59:57 »
1. Wysięgniki na liniach dwutorowych na ogół są naprzemienne. Jeśli z jednej strony jest długi, to z drugiej krótki.

2. Zgłoszenie pociągu powinno być wcześniej — po wyjeździe z poprzedniego posterunku. Na Quarku ustawiałem dekodery ok. 1km przed semaforem wjazdowym, także w okolicy To już był sygnał podany.

3. Powinna być lista pociągów oczekujących obsłużenia wraz z informacją, na który tor skierować i czy ma postój.

4. Powinna być możliwość wyjścia z nastawni — aby dostarczyć rozkaz pisemny, przestawić zwrotnicę korbą albo opielić peron. Raz mi się udało wyjść (wypaść).

5. Losowe wstawianie pociągów jest koszmarne, stacja też. Jak ustawiam przebieg z A1 pod C4, to tym czasie na D4 pojawia się pociąg i nie ma jak zrobić mijanki.

6. Da się jednocześnie podać wjazd z D4 i wyjazd na C4.

7. Brak W4 i W5.

8. Obsługa nastawnicy myszą jest bardzo uciążliwa, zwłaszcza gdy FPS spada poniżej 1.

Offline marcinw

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 45
    • Zobacz profil
  • Skąd: Dunedin/Poznań/Toruń
Odp: Symulator małej stacji z mechanicznymi USRK
« Odpowiedź #74 dnia: 02 Czerwiec 2015, 00:01:31 »
Tak, te semafory są na podstawie jakiś bardzo starych MaSzynowych.

1. Dobrze wiedzieć, nie zwróciłem uwagi :)

2-7. Stopniowo się poprawi.

8. W jakich sytuacjach i na jakim kompie spada poniżej 1 fps? Próbowałeś zmienić ustawiania jakości? Jeśli nie, to trzeba uruchomić program trzymając shift i wtedy można przestawić parę opcji.

Generalnie to zgłaszajcie, w których momentach macie problemy z wydajnością, bo ja to testuję na GeForce 460 GTX i tu mam zawsze płynnie, niemniej przez to mogę nie zauważyć, że coś jest niezbyt zoptymalizowane na słabszych kompach (a chciałbym, aby docelowo chodziło sensownie również na tych gorszych, z powyłączanymi bajerami oczywiście).