Forum Główne > Urządzenia srk

Symulator małej stacji z mechanicznymi USRK

<< < (18/31) > >>

taper:
W takim wypadku, to tylko niech program ustawia pociągi na pętli, a semafory działają na zasadzie blokady dwustawnej. Może jak będzie 2 mechów, to pojawi się dyżurny.

DamDam:
A może taka blokada, że jak nie ma dyżurnego to ktoś nowy nim będzie z przymusu, a jak nie ma komu nim być to gameover.

taper:
Tylko nie wszyscy umieją sterować nastawnią.

marcinw:

--- Cytat: uetam w 08 Czerwiec 2015, 12:04:33 ---
--- Cytat: marcinw w 08 Czerwiec 2015, 10:01:48 ---
--- Cytat: taper w 06 Czerwiec 2015, 15:12:09 ---To może stacje nieobsadzone niech wyświetlają tylko sygnały na przelot( czyli jakby ich nie było), a obsadzone przez człowieka niech dopiero będą sterowalne.

--- Koniec cytatu ---
I to jest świetny pomysł, tak na początek zrobię :)

--- Koniec cytatu ---
Co w sytuacji gdy mamy stację węzłową? Wtedy nie można wyświetlić przelotów z dwóch kierunków jednocześnie.

--- Koniec cytatu ---
Jak się nigdzie nie podłączysz to przejazd będzie offline, więc i tak stacja będzie pusta. Przelot oczywiście wyświetlimy odpowiedni dla pociągu, który nadjeżdża.

piotrulos:
W ogóle to robisz to co ja chciałem zrobić :) W unity już trochę siedzę i powiem ci że najlepiej jakbyś od razu zrobił edytor wewnątrz gry. Owszem unity ma fajny i prosty edytor, ale robienie wszystko w nim ogranicza możliwość dodawania własnych rzeczy przez innych (no chyba że zamierzasz upublicznić cały folder projektu). Jeżeli masz już skrypt w edytorze, to nie będzie wielkim problemem przenieść go do wynikowej wersji. Tak samo z folderami, wrzucanie wszystkiego do wewnętrznych plików też ograniczy późniejsze dodawanie własnych obiektów, tekstur itp. Warto o tym pomyśleć teraz niż potem bo jeżeli dodasz więcej rzeczy to będzie bardziej czasochłonne przepisywanie tego.
Trochę już w unity siedzę więc jak coś to mogę z czymś pomóc :)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej