Autor Wątek: Blokada Stacyjna mechaniczne urządzenia SRK  (Przeczytany 99698 razy)

Offline Paweł Piotr

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 447
    • Zobacz profil
  • Skąd: Kraków
Odp: Blokada Stacyjna mechaniczne urządzenia SRK
« Odpowiedź #30 dnia: 30 Grudzień 2015, 10:02:32 »
Wszyxtko się zgadza. Zgodnie z moim opisem (stojąc frontem do skrzyni blokowej, mając szlak po lewej stronie, a stację po prawej stronie), na lewym końcu skrzyni będą bloki liniowe - od strony szlaku. Natomiast na prawo od skrzyni będzie ława dźwigniowa. W sytuacji osobnych skrzyń blokowych (w urządzeniach ręcznych kluczowych), od strony szlaku pierwsza będzie skrzynia blokowa z blokami liniowymi, potem skrzynia z blokami blokady stacyjnej.   ;D

Offline fazik

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 7
    • Zobacz profil
  • Skąd: Czerwionka
Odp: Blokada Stacyjna mechaniczne urządzenia SRK
« Odpowiedź #31 dnia: 01 Styczeń 2016, 20:23:30 »
Dzieki i sory ze tak o wszystko wypytuje. Jestem tylko pasjonatą i nie mam praktycznej wiedzy na temat, a materiały które sa dostępne w necie fajnie opsuja teoretyczną zasade działania, a ptaktyka to już chyba tajemnica państwowa ;p. Chociaż jak znam PKP to ile nastawni to tyle różnych urzadzeń i ich budowy ;p.

Offline jageer

  • Projektant
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1395
  • Podg. Papago
    • Zobacz profil
  • Skąd: wieś Papago.
Odp: Blokada Stacyjna mechaniczne urządzenia SRK
« Odpowiedź #32 dnia: 02 Styczeń 2016, 12:48:44 »
Nie, no aż  tak źle nie ma. Fakt, różne miksy robiono w mechanicznych, ale generalnie aparaty, są takie same  ;)
Co było "ciekawego" to np różne sposoby podawania sygnału na semaforach (dźwignie, z pulpitu), zwalnianie przebiegów, są też mechaniczne, gdzie zależności są kluczowe, wtedy pod wajchą masz zamki.
No i podłączenie napędów elektrycznych, też różnie potem wpinano to w zależności.
« Ostatnia zmiana: 02 Styczeń 2016, 12:50:38 wysłana przez jageer »