Miałem taką sytuację. Na tor 2b wpuściłem poc. 57100, w tym samym czasie na tor 1b wjechał 7513 z planową wymianą loka z SU45 na EU07. Ponieważ to długi skład to wiedziałem, że zablokuje mi głowicę z rozjazdem krzyżowym 27 przeto loka do wymiany umieściłem na torze 13. W odstępie za 57100 odjechał z Tęczy 6324.
Kiedy dałem wolną na semaforze "P" 57100 zgłosił awarię loka. Z LM. zbliżał się 4424 z planowym skomunikowaniem na 7513. W wyniku awarii 57100 sytuacja ruchowa się skomplikowała. Tor 15 był zajęty przez 34115 z odjazdem po 7513, na 13 stał lok od 7513. Pod wjazdowym "W" stanął 6324, a przed wjazdowym "V" stanął 4424 (łącznik do 6420). Aby nie opóźniać 6324 postanowiłem go na R305 wpuścić na tor częściowo zajęty, by umożliwić przesiadanie się na 7513 musiałem za 6324 umożliwić wejście na stację również na R305 4424. Na jednym torze stanęły więc trzy poc.(w tym jeden lok), ale wszystkie się tam zmieściły. W przepisach nie znalazłem czy jest ograniczenie do ilości ustawianych czynnych składów na jednym torze, a regulują to np. przepisy regulaminu technicznego stacji?