Forum Główne > Testowo
TW - zgłaszanie błędów
robert051:
Co do tych SZ i dalszej jazdy na tarcze manewrowe to znam autentyczmy przypadek gdzie maszynista po wjezdzie na SZta jechal z uwzglednieniem sygnalow na TMkach. To byla trasa poc. specialnego rel. Warszawa Zachodnia - Warszawa Glowa Osobowa. Wtedy jechal niemcobus (VT627) Kolei Mazowieckich pare lat temu. Dokladna date moge podac jak do domu przyjade.
jageer:
--- Cytat: Paweł w 18 Lipiec 2011, 12:11:47 ---
No można. Tak samo można podać Sz-ta przy źle ustawionej drodze przebiegu.
--- Koniec cytatu ---
To nie ma w końcu uzależnienia Sz-ta na tor "niewłaściwy" tylko z użyciem NO?
--- Cytat: Paweł w 18 Lipiec 2011, 12:11:47 ---Nie dawałeś mu sygnałów typu "do mnie", "ode mnie"?
--- Koniec cytatu ---
Nie.
zolwik:
Sz z tego co wiem to z niczym nie jest uzależniony.
jak naciśniesz to się zaświeci.
a co do wjazdu na Sz i manewrowego to dyżurni czasem stosują taki myk aby zabezpieczyć drogę przebiegu, podają sobie tarcze manewrowe
Zacha:
--- Cytat: zolwik w 18 Lipiec 2011, 19:07:35 ---Sz z tego co wiem to z niczym nie jest uzależniony.
--- Koniec cytatu ---
Generalnie tak ale w TW jest jeszcze uzależnienie ze stanem ostatniego odstępu SBL. Nie wiem jak to się ma w rzeczywistości.
jageer:
--- Cytat: zolwik w 18 Lipiec 2011, 19:07:35 ---Sz z tego co wiem to z niczym nie jest uzależniony.
jak naciśniesz to się zaświeci.
a co do wjazdu na Sz i manewrowego to dyżurni czasem stosują taki myk aby zabezpieczyć drogę przebiegu, podają sobie tarcze manewrowe
--- Koniec cytatu ---
Tarczy mu nie podałem..... Co do uzależnienia od świecenia przy zajętości "ostatniego" odcinka SBL, to nie wszędzie jest to stosowane.
Co posterunek to jakieś "ciekawe" uzależnienia i tyle...
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej