Forum Główne > Testowo

TW - zgłaszanie błędów

<< < (14/22) > >>

MaKu:
Czasami można spotkać uzależnienie od W-24.
W jaki sposób? Nie wiem. Może od ostatniego przejścia rozjazdowego...

uetam:

--- Cytat: MaK_86 w 18 Lipiec 2011, 20:56:40 ---Czasami można spotkać uzależnienie od W-24.
W jaki sposób? Nie wiem. Może od ostatniego przejścia rozjazdowego...

--- Koniec cytatu ---
No i braku kontroli = brak mozliwosci podania Sz? Chyba raczej nie.
W przypadku gdy z toru z powodu budowy uklady torowego jest mozliwosc tylko wyjazdu na tor lewy to Sz raczje bedzie uzaleznione od NO ale nie dam sobie tutaj reki uciac :)

djuzi:
Jest nawet w instrukcji o zabezpieczeniu drogi przed podaniem Sz-ta możliwymi sposobami. Na mechanicznych USRK normalnie utwierdzasz, a jeśli nie możesz to klinujesz przełożony drążek przebiegowy. Jeśli nie możesz przełożyć to klinujesz wszystkie zwrotki wchodzące w skład przebiegu + te od dróg ochronnych. Na przekaźnikowych oficjalnie możesz utwierdzać przebiegami manewrowymi w jedną lub drugą stronę, a jeśli się nie da to kapturki na przyciski.

Co to TW to faktycznie jest uzależnienie od ostatniego odcinka SBL. Może tak być. W przypadku gdy nie możesz podać Sz, a pociąg ma jechać to pozostaje jedynie telefoniczne i rozkaz pisemny S.

Zacha:
Wiem, jak jest na pewnym posterunku z (w zasadzie na czas nieokreślony z powodu przebudowy układu torowego sąsiedniej stacji) zamkniętym właściwym torem w kierunku następnego posterunku. Na lewy można podać Szta bez NO.


--- Cytat: djuzi w 18 Lipiec 2011, 21:16:54 ---Na przekaźnikowych oficjalnie możesz utwierdzać przebiegami manewrowymi w jedną lub drugą stronę, a jeśli się nie da to kapturki na przyciski.

--- Koniec cytatu ---
I/lub odłączenie napięcia nastawczego.

MaKu:
Fakt... Mateu dobrze piszesz. Było tak, że dany "Sz" był z możliwością tylko na lewy, bo nie miałem przejścia rozjazdowego i trzeba było NO załączać... :P

Bystrzacha ze mnie :>

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej