Witam, znowu mam kilka pytań odnośnie symulacji.
1: Czemu blokady samoczynne typu EAP znajdujące się w Liskowie na szlaku Lisków-Wilamowice działają inaczej niż napisano w instrukcji? W instrukcji jest napisane o konieczności naciśnięcia przycisku POZ aby umożliwić wjazd przez blokadę, jednak posterunek w Wilamowicach może wyprawić pociąg nawet bez mojej zgody (bez naciskania POZ).
Żądanie pozwolenia przez sąsiedni posterunek sygnalizowane jest miganiem na biało strzałki kierunkowej
"przyjazd" oraz dzwonieniem dzwonka. Danie pozwolenia odbywa się poprzez wciśnięcie przycisku Poz -
strzałka kierunkowa przechodzi w światło białe ciągłe, a dzwonek przestaje dzwonić.
2: Czy jeśli jest napisane "wagony na ZYX" to oznacza to zmianę numeru wagonów (odsprzęgu) po odczepieniu loka na 66185, czy może chodzi o to że pociąg 66185 ma zabrać te wagony? No i jaki numer nadać luzowi co zostaje po odczepieniu wagonów?
Kolejną sytuacją jest 44181 bez uwag eksploatacyjnych. 964 zabiera mu wagony, ale co się dzieje z luzem 44181, jaki numer mu mam nadać bo automatycznie jest on zmieniany na "manewr1" (po odsprzęgnięciu) czy jakoś tak?
3: Po co przysłali mi drezynę? Nie piszą nigdzie po co ona jest, wiem tylko że kończy bieg.
4: Czy jak w uwagach eksploatacyjnych jest napisane "na poc 99172" to oznacza to zmianę numeru pociągu? Czy może chodzi o coś innego?
5: Gdzie jest cyngiel do dawania Sz na Tz1?