Forum Główne > ISDR - Rozkłady jazdy
Rozkład od EN57-002 dla Liskowa (zmiany)
EN57-002:
Co do długich składów to opisywałem już tu: http://isdr.pl/index.php/topic,382.msg5521.html#msg5521
Skoro program inicjację chciał o 05:20 zrobić dla poc. to faktycznie on nie przyjedzie po 06:00.
Aderian94:
Ok.
1. Pociąg 4374 bierze wagony od 7673 oraz jakieś spod rampy. Jakiej rampy? Z placu ładunkowego? Od jakiego pociągu te wagony są?
2. Zdawczy do Ls (odj. 6476) z pociągu 7673 obojętnie gdzie mogą stać, czy mają się ładować na placu ładunkowym?
3. Pociągi 3491 oraz 4391 przyjechały i zmieniły numer kolejno na 3490 oraz 4390. Tych zmienionych numerów w rozkładzie nie ma. Czy mam użyć opcji uruchomienia nieplanowego pociągu? W numerach 3491 i 4391 jest podana cała trasa (nie kończą u mnie biegu).
komandos250319:
Co do Ad3. jak przyjadą 3491 i 4390 zrób oblot w SWDR masz zaplanowane Z Testowa do Zbyszki i z Zbyszki do Testowa i wypraw pociąg z tym zmienionym numerze, nie uruchamiaj nieplanowych dla tych pociągów
EN57-002:
--- Cytat: Aderian94 w 19 Styczeń 2016, 23:13:40 ---Ok.
1. Pociąg 4374 bierze wagony od 7673 oraz jakieś spod rampy. Jakiej rampy? Z placu ładunkowego? Od jakiego pociągu te wagony są?
2. Zdawczy do Ls (odj. 6476) z pociągu 7673 obojętnie gdzie mogą stać, czy mają się ładować na placu ładunkowym?
--- Koniec cytatu ---
Co do Ad.3 to odpowiedź dał przedmówca.
Ad.2 - Wag. z 7373 zasadniczo na placu ładunkowym czyli na torach 12 i 14, rampa jest na torze 16.
Sprawdzę wyobiegowanie poc. zbiorowych, grup wagonów od nich i jeżeli coś tam znajdę to poprawię, bowiem o ile w korekcie RJ zająłem się głównie pasażerskimi to zbiorowe nie były zmienione.
EN57-002:
Ponieważ ułożyłem RJ do Liskowa M-ta na podstawie RJ dla Liskowa Głównego, to przy okazji testowania RJ dla M-ta, zaszła potrzeba zrobienia korekty dla L. Głównego w poc. wyobiegowanych w relacji Zbyszki - L. M-to. Ponadto dokonano skomunikowań poc. pasażerskich w stacji częściowo wydłużając postoje dla możności przejścia pomiędzy peronami dla ludzi starszych i z ciężkim bagażem (stacja nie wyposażona na razie w widny poruszające się z prędkością 1m/4s). Oprócz tego w ramach optymalizacji, urealnienia, dostosowania biegu pociągów dokonano minutowych korekt dla składów tego wymagających.
W załączeniu kolejna wersja RJ.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej