Forum Główne > Inne

symulator RWS Jedlová

<< < (3/11) > >>

jageer:
Z tego co wiem to tam jest wersja Trial, rozumiem, że nie działa tylko hebel? A reszta normalnie wszystko śmiga?
Ja czasem mam problem z wyjazdem pociągu :/ Wszystko pozgłaszam macham mu "lizakiem" ale chyba nie ten przycisk myszy :D

mirekbrnosim:
Wcześniej jak pisałem to też poszło parę "panienek", żeby w końcu ruszył w kierunku Chribska. No bo z Jedlową walczyłem z jakieś 3 lata wstecz.

Zacha:
W Jedlovej to mi elegancko pociągi ruszały z peronów. Natomiast w takim Benesovie juz był problem. Wtedy po prostu przewijałem czas i w końcu ruszało to.

mirekbrnosim:
Pociągi nie pojadą jak będą nie zgłoszone ich przewidywane odjazdy do stacji Chribska, Svor, Mlyny.
Procedura do Svor:
1.Jeżeli przyjechał pociąg ze Svor to zadzwoń do Svor i zgłoś przyjazd tego pociągu Telefonicka odhlaska.
2.Zadzwoń do Svor zgłoś żądanie pozwolenia na jazdę pociągu (Nabidka vlaku) podać przewidywany odjazd.
3.Ustaw drogę przebiegu wyświetl semafor i dwa razy kliknij na podglądzie stacji w pociąg jadący do Svor o godz. planowego odjazdu.
4.Zadzwoń do Svor i powiadom go o wyjeździe pociągu.

Procedura Młyny:
Jak Mlyny wyprawiają pociąg to świeci się czerwona kontrolka z lewej i żółta po wyjeździe pociągu gaśnie żółta
1.Po przyjeździe pociągu od Mlyny w DK masz 4 kontrolki a pod nimi 4 przyciski najpierw naciskasz pierwszy od prawej gaśnie czerwona lampka,
potem naciskasz drugi od prawej zaświeci ci się zielona kontrolka.
2.Dzwonisz do Młyny i powiadamiasz go o przewidywanym odjeździe pociągu Previdany odjezd.
3.Ustawiasz drogę przebiegu i semafor klikasz na pociąg dwa razy i jedzie do Mlyny.
4.Dzwonisz do Młyny i powiadamiasz go o odjeździe pociągu Oznameni odjezdu.
Jeżeli pociąg dojedzie do stacji Młyny i Młyny będą chciały do ciebie wyprawić pociąg to do ciebie zadzwonią i powiadomią Jedlową  o przewidywanym odjeździe. Na szarym pulpicie zobaczysz pulsującą czerwoną kontrolkę naciśni pod nią przycisk, kontrolka zacznie świecić ciągłym czerwonym światłem, dałeś zgodę na wyprawienie pociągu do siebie z Mlyny.

Procedura Chribska
1.Chribsko powiadamia nas o planowanym odjeździe pociągu przez telefon wyrażamy zgodę i naciskamy Tratowe souhlasowe hradlo od Chribske.
2.Po przyjeździe pociągu od Chribska zgłaszamy mu Previdany odjezd naszego pociągu, On nam odblokowuje Tratowe souhlasowe hradlo od Chribske i mamy go na biało możemy przygotować drogę przebiegu semafor do Chribska i klikamy dwa razy i pojechał.
3.Dzwonimy do Chribska i powiadamiamy go o odjeździe naszego pociągu.

Najczęstsze błędy popełniane dotyczą rozpoczęcia gry. Jak zaczniesz grę a nie wyłączysz automatycznych sygnalistów to będziesz miał problemy z ustawieniami drogi przebiegu  przede wszystkim na stavidle nr 1. Będziesz musiał kombinować z wajchą nr 4Z. Więc jak rozpoczynasz grę na dwa satvidla i DK to musisz w niebieskim menu wyłączyć automatickich sygnalistów. Bo inaczej wpakujesz się między wódkę a zakąskę i będziesz narażony na różne niespodzianki. Po wyłączeniu automatickich sygnalistów zaczynasz dopiero grę. I wtedy wszystko pracuje dobrze.
Na początku radziłbym pracować tylko w DK, aby dobrze zapanować nad symulatorem. Bo na początku zes...sz się a nie dotrzymasz planowych odjazdów, będziesz latał po stacji jak kot z pęcherzem, dzwonił jak głupi i nic ci nie pojedzie planowo, będziesz mylił procedury, nr pociągów. Zapoznaj się z rozkładem jazdy, możesz go modyfikować, jest tam edytor GVD. Popatrz jak zachowują się okienka na pulpicie zielonym, jak to wszystko działa. A potem próbuj z jednym sygnalistą automatycznym. Po nabraniu wprawy jedź dopiero na DK i dwa stavidla.
Jak opanujesz Jedlovą łap się za Benesov podobnie. Tam dostaniesz oczopląsu bo pulpity na stavidlach są odwrotnie w stosunku do DK.
Tu fotki z Jedlovej.http://opocno.wz.cz/?soubor=fotky_j.html

mirekbrnosim:
Paweł, tu trzeba brać poprawkę, że te różnice to modyfikacje starych urządzeń pod nowe potrzeby, a Jedlova dlaczego akurat taka stacja, bo tam jest przekrój wszelkich systemów zabezpieczenia ruchu i modyfikacji starych urządzeń dopasowujących do nowych wymagań, np zastosowanie sygnalizacji świetlnej i połączenie starego sytemu z nowszym chyba RZZ AŽD 71 albo TZZ w stacji Mlyny. Tu trochę podstaw informacji o zabezpieczeniu ruchu.
http://brnosim.wz.cz/clanky.php trochę wiedzy od Koudy.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej