Forum Główne > Inne

Oglądanie TV na dyżurze

<< < (12/13) > >>

zolwik:
a czy w swoich obowiązkach pracownika (na papierze) podpisanych przez Ciebie masz napisane że masz to wszystko robić?
masz napisane że w razie potrzebny masz usuwać awarie?
a co jeśli w czasie naprawy zrobisz coś nie tak?

kto będzie za to odpowiadać?


u mnie tez czasem wymyślają że drużyny manewrowe mają sprzątać wnętrze wagonów... ale tego w obowiązkach nie ma więc mało kto to robi

MaKu:

--- Cytat: Droznik w 21 Październik 2012, 20:00:30 ---Tak samo jeśli stoją wagony u Ciebie na stacji, stacje masz na wzniesieniu, nagle zaczynają się wagony staczać to co?? Dzwonisz do dyspozytora przewoźnika i mówisz co się dzieje z nimi, czy lecisz z płozą aby je wyhamować bądź kierujesz je na bok??

--- Koniec cytatu ---

Wątpie, czy to byłoby najlepsze wyjście z sytuacji...

jageer:

--- Cytat: zolwik w 21 Październik 2012, 23:51:53 ---a czy w swoich obowiązkach pracownika (na papierze) podpisanych przez Ciebie masz napisane że masz to wszystko robić?
masz napisane że w razie potrzebny masz usuwać awarie?
a co jeśli w czasie naprawy zrobisz coś nie tak?

kto będzie za to odpowiadać?


u mnie tez czasem wymyślają że drużyny manewrowe mają sprzątać wnętrze wagonów... ale tego w obowiązkach nie ma więc mało kto to robi

--- Koniec cytatu ---

U mnie, wiem od znajomego, że czasem proszą np. monterów o jakieś dodatkowe wykaszanie drzew, traw, ale płacą za to im ekstra - w ramach dodatkowych umów.

zolwik:
no to jest wiadomo że na osobnej umowie, masz tam co masz zrobić... nas też czasem na umowe zlecenie rzucają do bratniej firmy spółki na wykonanie roboty manewrowej

Andrev:

--- Cytat: Droznik w 21 Październik 2012, 20:00:30 ---No dobra to trzeba zobaczyć kto co ma na stanie na budzie. Ja np mam linki i muszę je zdawać, oraz używać jeśli zachodzi taka potrzeba. Owszem tam, gdzie są monterzy/ drogowcy cala dobę to naturalnie że się dzowni, ale jeśli nie masz ich to jest twoim obowiązkiem. Tak samo jeśli stoją wagony u Ciebie na stacji, stacje masz na wzniesieniu, nagle zaczynają się wagony staczać to co?? Dzwonisz do dyspozytora przewoźnika i mówisz co się dzieje z nimi, czy lecisz z płozą aby je wyhamować bądź kierujesz je na bok??
Co do odśnieżania - RTS się kłania :) No chyba że wy nie musicie bo jesteście Panami.  Ale u nas każdy posterunek musi odśnieżać perony, przejazdy, pędnie, rozjazdy.

--- Koniec cytatu ---

W semaforach też żarówki wymieniacie? Przeblokowanie końcowego w przekaźnikowni to dla ISDRa też pestka? I później jeszcze sam sobie odpisuje, że działanie urządzeń prawidłowe i może odwołać obostrzenia? Zgodnie z instrukcjami i wytycznymi jeśli np. monter chce zostać ISDR to musi dostać pisemną zgodę dyrektora. No chyba, że wszystkie te prace macie wpisane do RTS, dostajecie odpowiednią odzież roboczą, ponadto zakład płaci dodatkowe pieniądze za pracę na torach, warunkach niebezpiecznych.

Ja jeśli nie mam w obowiązkach nie pójdę nawet smarować rozjazdów, bo w razie "w" bhpowiec powie że nie powinieneś w ogóle tego robić jeśli nie masz w zakresie obowiązków...

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej