Forum Główne > ISDR - Tematy ogólne
Savy i R146
robert051:
Dobra więc pomysł z wymianą tych stanów zapisu i dziennika ruchu był mój więc ja zacznę.
Użyłem nicku w ramach nazwiska.
Usterka była jedna.Chodzi o usterkę sygnalizatora B. Usterka została naprawiona przez automatyka.
Raz użyłem przycisku pmSKP1F. Stan licznika 258.
W tym dzienniku ruchu dodałem arkusz baaardzo prowizorycznej książki urządzeń.
Dziennik wypełniałem najlepiej jak umiałem ale nie jestem w 100% pewien co do jego bezbłędności wypełnienia.
Daniel:
Robert, czemu nie piszesz nr torów stacyjnych przy niektórych pociągach?! Za to należy Ci sie solidne wyjaśnienie! I nie pisze się nr KWR i zmiany nr. Normalnie wjechał na ten tor i tyle i wyjazd z innym numerem. Druga sprawa to musisz pisać przyjazd do Ślemienia.
Źle prowadzona E-1758: Np. Po przygotowaniu drogi dla pociągu nr ... na tor ... nie można podać sygnału zezwalającego na semaforze wjazdowym B. O usterce powiadomiono AMZ. Pociąg nr ... przyjęto na SzB - ... i tak każdy pociąg. I w R-146 tylko w uwagach piszesz SzB i nr licznika. ;)
I zmianę dyżuru też piszemy!
fazik:
oprócz dróżników przejazdowych powiadamia się posterunek SKP nie powinno to być też odnotowanie ???? poza tym wydaje mi sie sie ze dla każdego kierunku prowadzi sie 2 dzienniki pociągów przyjeżdżających i odjeżdżających ale moge sie mylic bo nie jestem biegły w tym temacie. Ogólnie pomysł fajny ale dobrze jak by został oddany weryfikacji przez jakiegoś pracującego kierownika ruchu
jageer:
--- Cytat: fazik w 06 Lipiec 2011, 20:52:25 ---poza tym wydaje mi sie sie ze dla każdego kierunku prowadzi sie 2 dzienniki pociągów przyjeżdżających i odjeżdżających ale moge sie mylic bo nie jestem biegły w tym temacie.
--- Koniec cytatu ---
Tak jak piszesz, pomyliłeś się. Na niektórych stacjach to by nie wiem jakie musiało być biurko ;D ;D
--- Cytat: Daniel w 06 Lipiec 2011, 20:08:58 ---Druga sprawa to musisz pisać przyjazd do Ślemienia.
--- Koniec cytatu ---
Nie piszesz o której pociąg przyjechał do Ślemienia. Piszę się tylko odjazd ze swojego posterunku. Co do wpuszczania lub wyprawiania Sztów spisuje się stan licznika po obsłużeniu. Poza tym po co pisać w książce SRK, że wpuszczasz na Sz bo semafor się nie stawia. Wpisujesz raz, że jest popsuty i tyle. Poczytajcie lepiej instrukcje....
robert051:
Dzięki wszystkim za porady na pewno się przydadzą.
Co do nie pisania torów przy pociągach to nie pisałem ich przy przelotach.
Notowanie godzin powiadomienia posterunku SKP wydaje mnie się nie potrzebne. Nawet jak nie oni to my mamy kontrolować końcówki/czy kgos/czegoś pociąg nie zgubił itp.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej