Forum Główne > Urządzenia srk

Rkpj

<< < (2/2)

Paweł Piotr:
W PB nie ma problemu, gdy przyciski są gdzie indziej, niż na odwzorowanym układzie torowym, przypadek urządzeń E pokazałem na rysunkach.

eReS:
Bardzo dziękuję za odpowiedzi. Wydawał mi się ciekawy ten temat i ciesze się, że dostałem odpowiedź.

Paweł Piotr:
Jest jeszcze jedno rozwiązanie w przypadku urządzeń E (przyciski bezpośrednio przy rozjazdach), gdy duży lub skomplikowany układ torowy nie pozwala na rozbicie pojedynczego anglika na dwa pojedyncze rozjazdy i skrzyżowanie, wówczas taki pojedynczy anglik przedstawia się tak samo, jak podwójny, tylko przyciski mają opis numer+a i numer+b, oraz taką robi się zależność, że niewłaściwie ułożone zwrotnice powodują podświetlenie wszystkich czterech szczelin rozjazdu, jako sygnał złego ustawienia zwrotnic.

jageer:

--- Cytat: Paweł Piotr w 12 Maj 2017, 19:35:01 ---Jest jeszcze jedno rozwiązanie w przypadku urządzeń E (przyciski bezpośrednio przy rozjazdach), gdy duży lub skomplikowany układ torowy nie pozwala na rozbicie pojedynczego anglika na dwa pojedyncze rozjazdy i skrzyżowanie, wówczas taki pojedynczy anglik przedstawia się tak samo, jak podwójny, tylko przyciski mają opis numer+a i numer+b, oraz taką robi się zależność, że niewłaściwie ułożone zwrotnice powodują podświetlenie wszystkich czterech szczelin rozjazdu, jako sygnał złego ustawienia zwrotnic.

--- Koniec cytatu ---

I raczej się to stosuje, przynajmniej ja tak widziałem, ale foty nie mam.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej