No to tak jak myślałem. Dzięki.
A jeszcze dwa pytania o poprawność sytuacji:
1. Jest semafor wjazdowy A z tarczą przelotową ToB odnoszącą się do semafora drogowskazowego B, z kolei przy którym stoi tarcza przelotowa ToC odnosząca się do semafora wyjazdowego C? Wszystko oczywiście na jednym torze głównym zasadniczym na przelocie z prędkością 100km/h na wprost przez stację.
Namieszałeś trochę. Jeżeli jest sem A i przy nim To do następnego sem. drogowskazowego, to na pewno to nie będzie ToB, najmniej ToD. Po za tym to nie tarcza przelotowa, a nadal "ostrzegawcza". Przy następnym sem. D może być tarcza ostrzegawcza do sem. wyjazdowego i też nie będzie to "ToC". Ale tak, jak najbardziej taka sytuacja może mieć miejsce, mało tego było to stosowane na większych stacjach.
2. Tor przyperonowy z prędkością 100km/h z semaforem drogowskazowym A. Następnie głowica "zbierająca" tory z peronów, jazda tylko z ostrza. Za głowicą semafor wyjazdowy B. Następnie kolejna głowica z możliwością jazdy na wprost z prędkością 100km/h i na bok z prędkością 60km/h. Przy semaforze drogowskazowym A przy peronie stoi tarcza przelotowa ToB semafora wyjazdowego B.
Stosuje się takie coś? Czy to raczej głupoty co napisałem?
Hmm, jeżeli za krawędzią jest sem drogowskazowy, czyli jest jeszcze do pokonania jedna głowica.
Za głowicą rozjazdową, jeżeli już nie ma innej nie stawia się sem, chyba że jest to SBL lub odstępowy, ale chyba nie o to chodzi. Piszę to, bowiem, jeżeli głowica tylko 'zbiera" tory, to pozostają na końcu tylko dwa (przy szlaku dwutorowym) lub jeden szlakowy.
W takim razie musiały by być gdzieś z boku jeszcze tory grupy towarowej, by parametry stacji były zachowane, bo następna głowica, była by po prostu następną stacją i tam stałby już sem wjazdowy, a nie wyjazdowy.