Forum Główne > Ruch kolejowy

Jak powinien wyglądać wjazd pociągu na "sygnał wątpliwy"

<< < (5/7) > >>

jageer:
Wtedy się jedzie na "gębe".

Zatrzymuj się pod wjazdowym i tyle. Dyktujesz co trzeba i robi przelot.

uetam:
Dla kazdego semafora trzeba podyktowac osobny S.

MaKu:
W specjalnych sytuacjach, kiedy np. Od wyjazdowego zaczyna się znaczne nachylenie przekraczające 12 promili (lub nawet mniej) można pod wjazdem podyktować rozkaz na wjazd i wyjazd "od razu", na dwóch osobnych rozkazach oczywiście. Wtedy ciężki towarowy poleci bez zatrzymania pod wyjazdem i zmniejszy możliwość "nie wyciągnięcia".

stanislaw57:
Dyktowanie dwóch rozkazów dla każdego semafora osobno (wjazd i wyjazd dla danej stacji - przejazd) tylko wydłuży czas ich przekazania. Rozumiem, jeżeli takie stawia się wymagania i tak przebiega szkolenie w tym zakresie, ale czy jest to uzasadnione przepisami? Rozkaz taki wymaga powtórzenia, więc ryzyko pomyłki jest takie same jak dyktowanie każdego z osobna.

Zacha:
Po prostu nie ma takiego rozkazu, który umożliwiałby odniesienie się do więcej niż jednego semafora.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej