Forum Główne > Testowo

Jak podać sygnał Ms2?

<< < (2/9) > >>

czako:
Dzięki wszystkim za szybkie odpowiedzi.Zaraz sprawdzę czy będzie dobrze chodziło.Jeżeli będę miał jakieś pytanie to napisze w tym temacie.Jeszcze raz dzięki  8)

EDIT: mam pytanie jeszcze :) Jak wyprawić pociąg po torze niewłaściwym na sygnał zastępczy z rozkazem "S"? Które przyciski w kolejności nacisnąć,aby się wyświetliło na semaforze czerwone z białym migającym? :) Z góry dzięki za odpowiedź.

ps. Jestem pełen podziwu dla twórców owego symulatora,trzeba mieć głowę,aby coś takiego skonstruować  ;)

Zacha:
Jeśli wyprawiasz ciopąga po na Sz to rozkazu S nie ma sensu dyktować. W takim TW chcąc wyjechać do Ślemienia po lewym musisz odwrócić blokadę liniową wciskając przycisk Zwbl1S, następnie gdy zgaśnie lampka kierunku dla tego toru wciskasz Wbl1S. Po jakimś czasie Ślemień utwierdzi ten kierunek i szczeliny powtarzaczy odstępów przestaną migać. Teraz zgłaszasz dróżnikowi odjazd, wciskasz NO1S i na ułożoną drogę przebiegu podajesz semafor ;)
A zastępczy podajesz podciągając przycisk oznaczony "Sz<nazwa_semafora>" na górze pulpitu.

czako:
Łał.dzięki WIELKIE :)

MaKu:
1) A po co "sz" po przesterowaniu sblki?
2) Albo, "S", albo "sz"
3) "S" nie służy do wyjazdu pociągu na tor "lewy".

rustsaltz:

--- Cytat: Paweł w 30 Sierpień 2011, 11:47:23 ---Zgadza się, silnik się nie spali, natomiast po pewnej chwili wyłączy się bezpiecznik nastawczy (okno usterek). Nie wiem czy to do końca poprawnie zostało odwzorowane.

--- Koniec cytatu ---
W mojej krótkiej karierze montera dowiedziałem się, że bezpiecznik nastawczy ma znamionowo 10A (jak się go poprawnie wykona) i potrafi wywalić w przypadku, gdy coś znajduje się między iglicą a opornicą, a nawet przy dłuższej pracy silnika (nieprawidłowo ustawiony pręt nastawczy itp).

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej