Witam.
Mam problem z interpretacją kilku zapisów w instrukcji odnośnie wprowadzania TZP.
Mamy stację z semaforami świetlnymi, urządzenia przekaźnikowe i szlak z blokadą półsamoczynną, bez urządzeń kontroli zajętości toru.
Sytuacja wygląda tak, po obsłużeniu przycisku od semafora wyjazdowego droga przebiegu zostaje utwierdzona, pwl zaświeciła się, ale na semaforze nie ma sygnału zezwalającego(zapalił się chwilowo i wygasł, w ogóle nie wyświetlił się). Pomijamy fakt czy był chwilowy brak napięcia, czy żarówka nam się przepaliła - nie wiemy co stało się. Zgodnie z Ir1, paragraf 28, ustęp 16, punkt 2, literka a i h wymaga to od nas wprowadzenia TZP, ale ta literka a, odsyła nas do ustępu 9, który mówi w skrócie jeśli po nastawieniu ma sem. wyjazdowym sygnału zezwalającego nastąpi zmiana tego sygnału na stój( nie jest powiedziane czy samoczynnie czy przez dyżurnego), to pociąg tego samego kierunku wyprawiany na Sz lub rozkaz bez wprowadzenia TZP i obsłużyć blokadę liniową.
Ja interpretuję to w ten sposób że jeśli semafor zaświecił się na "zielono" i samoczynnie wygasł to jedziemy na Sz lub rozkaz i nie wprowadzamy TZP zgodnie z paragrafem 28, ustęp 16, punkt 2 literka a oraz ustęp 9.
Jeśli dla następnego pociągu droga normalnie ułoży się itd. blokadę będziemy mogli obsłużyć "normalnie" ale na semaforze nawet na chwilę nie zapali się sygnał zezwalający to wprowadzamy TZP zgodnie z w/w paragrafem, ustępem i punktem ale z zastosowaniem literki h.
Czy moja interpretacja jest dobra? Jeśli nie to proszę o wyjaśnienie z zastosowaniem instrukcji.
Dzięki z góry.