Forum Główne > Ruch kolejowy

Zjazd roboczego a przejazd kolejowy

(1/2) > >>

maria1:
Stacja A mieści się w km 0.00 , stacja B w km 15.00, pomiędzy nimi w km 8.400 znajduje się przejazd z droznikiem. Ze stacji B do km 11.700 zostanie wyprawiony Roboczy celem wykonania prac, po ich zakończeniu zjazd odbędzie się do stacji A. Roboczy dostanie S na każde po torze zamkniętym do km 11.700 oraz z informacja, że po zakończeniu prac zjazd odbędzie się do stacji A. Co natomiast z przejazdem? Co z odpisem o zakończeniu prac w D831? Czy kierownik robot może zgłosić przez radio zakończenie prac dyzurnemu stacji B, czyli temu, który zamknął tor a on odpisze to w D831 / na odległość/ a wtedy dyżurny powiadomi droznika aby zamknął przejazd czy np. w rozkazie trzeba coś wspomnieć o przejeździe. A może po skończeniu prac roboczy dojeżdża do st. A, tam kierownik odpisuje zakończenie robot a wtedy dyżurny st. A powiadamia o wpisie st. B?

IZKR IZ:
Przejazd powiadamiamy normalnie, że jedzie pociąg po zamknietym jeśli z postojem tyle i tyle postoju itd.
Otworzyć możesz tor to pisemnym lub telefonicznym powiadomieniu od kierownika robót, oczywiście Otwiera ten, który zamyka. W R305 musisz przecież wpisać ograniczenia prędkości, przejazdu nie.
Nie musi powiadomić dyżurnego dyżurny o odpisie. Ten co zamknął to otwiera normalnie telconogramem.

maria1:
Bardzo dziękuję za odpowiedź. Ktoś namieszał mi w glowie, mówiąc, że skoro jest przejazd za miejscem robot, patrząc ode mnie czyli od st. B to roboczy będący na zamkniętym torze szlakowym będzie musiał zjechać do mnie z powrotem aby odpisać zakończenie prac i abym mogła powiadomić droznika aby zamknął przejazd gdy roboczy będzie zjezdzal do stacji A

IZKR IZ:
To ciekawe co powie jeśli pociąg jest do kilometra i z powrotem a miejsce robót znajduje się za przejazdem.
O każdym pociągu zawiadamiamy każdego droznika, tez o zamknięciu i otwarciu toru itd.

maria1:
Dla mnie oczywistym jest, że droznika należy powiadomić aby zamknął przejazd gdy roboczy zjeżdżać będzie przez niego do następnej stacji. Nie mniej jednak ktoś stwierdził, że niemożliwym jest aby zgłosił mi, np. toromistrz zakończenie prac ze szlaku, że on musi sam odpisać to w D831 a nie może mi podyktowac przez radio, rzekomo dyżurny nie może dokonać tego wpisu tak jak, np. w przypadku gdy monterzy dokonują naprawy urządzeń srk na szlaku i dyktuja co odpisali w E 1758 w kontenerze.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej