Forum Główne > Urządzenia srk

Wyjazd ze stacji przy zaniku kontroli

<< < (4/4)

IZKR IZ:
I bezpieczeństwo kończy się tam, gdzie kasę trzeba wykładać. A przy okazji jak dyżurny do wyjaśnienia to i inne brudy znajdą.

EN57-002:
   Dałem trochę za mało danych, jak widzę, a tu już chciano by zgilotynować dyżurną. Otóż w RJ towarowy miał iść planowo przed pośpiechem, nadto był to poc. śledzony. Odbieg, 17 min, umożliwiał wypuszczenie towarowego ze stacji i jego wejście do następnej, przed pośpiechem. Z jakiś przyczyn wydłużył czas jazdy (nie wiem do dziś co się stało), a to skutkowało zatrzymaniem pod wyjazdowym pośpiecha.
   Tym przykładem chciałem pokazać, że mimo (nie tak jak napisałeś Piotrze) właściwej pracy i tak można być ukaranym. Jeżeli towarowy, który w RJ miał jechać przed pośpiechem zostałby zatrzymany, to też było by wyjaśnienie, czemu, mimo wystarczającego odbiegu, nie został wypuszczony ze stacji.
  Dyżurna faktycznie została ukarana potrąceniem 20% premii i po tym wydarzeniu towarowe, mimo RJ i tak stały w stacji, nawet przy wystarczających odbiegach, jeżeli za nimi miał lecieć jakiś pośpiech lub ex.
 

Paweł Piotr:

--- Cytat: EN57-002 w 27 Grudzień 2017, 12:15:58 ---   Dałem trochę za mało danych, jak widzę, a tu już chciano by zgilotynować dyżurną.   

--- Koniec cytatu ---
Dobrze, że to piszesz. Celem dochodzenia służbowego jest poznanie wszystkich okoliczności zdarzenia. Jeżeli jest prawdą, co piszesz, mamy do czynienia z nadużyciem władz zwierzchnich i ukaranie dyżurnej, która postąpiła zgodnie ze wszystkimi wymaganymi procedurami jest zwyczajnym draństwem.
Sytuacja ta jako żywo przypomina tą z lat osiemdziesiątych ubiegłego wieku, gdy po południu dyspozytorzy odcinkowi i liniowi dostawali małpiego rozumu w związku z tzw. spływem próżnych węglarek na Śląsk. Dyżurni ruchu dostawali polecenia zatrzymywania planowych pociągów pasażerskich, by w pierwszej kolejności przepuszczać towarowe składy próżnych węglarek...
Dyżurna ruchu, o której wspomniałeś powinna się odwołać i zapytać zwierzchników, jaką karę by poniosła, gdyby poprawnie wyprawiony pociąg towarowy zdefektował na szlaku...

EN57-002:

--- Cytat: Paweł Piotr w 27 Grudzień 2017, 12:58:00 ---Dyżurna ruchu, o której wspomniałeś powinna się odwołać i zapytać zwierzchników, jaką karę by poniosła, gdyby poprawnie wyprawiony pociąg towarowy zdefektował na szlaku...

--- Koniec cytatu ---
  Jak pracujesz w firmie, to wiesz jak to jest z odwołaniami. Oni (zwierzchnicy, a zwłaszcza naczelnik zatwierdzający) tego nie lubią. Czasem lepiej skulić ogon i nie drążyć tematu.
  Sytuacja ta natomiast pokazuje zupełnie coś innego. RJ, który jest planem pracy PLK, okazuje się być na dole rzeczą bardzo umowną, bo RJ sobie, a życie sobie. Naczelnik taką decyzją sam pokazuje, że interpretacja RJ, może być daleko różna, od tego co napisano i zatwierdzono wyżej od niego.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej