Forum Główne > Ruch kolejowy

Usterka przejazdu

(1/2) > >>

IZKR IZ:
Czy dobrze rozumiem że nie mogę wyprawiac/parzyjmowac pociągu do momentu wydania rozkazu z ograniczeniem, i osygnalizowaniem przyjazdu znakiem STOP? A gdy do takiego uszkodzonego przejazdu będzie pracownik zabezpieczający ruch i będzie znak STOP to nie muszę przyznać ograniczać prędkości?

zolwik:
jeśli jest to przejazd kat A obsługiwany z miejsca to należy wydać rozkaz O na ograniczenie prędkości i przejazd ten sygnalizować znakiem B32b, po przejeździe pociągu znak ten należy zasłonić/ obrócić/ ściągnąć.

Jeśli jest pracownik do kierowania ruchem to jest to dalej przejazd kat A i on zabezpiecza ruch więc jedyne ograniczenie to (jeśli występuje) wjazd/wyjazd na Sz ( uzależnienie urządzeń)

IZKR IZ:
No i przedewszystkim zamykać go ręcznie tak 20 min roboty
A przy obsługiwany z odległości to też lecieć i postawić STOP i rozkaz z 20 na przejazd?

jageer:
Stop lub Stój zależy od regulaminu obsługi przejazdu, przy czym jak wiemy znak "stój" - zabrania wjazdu na przejazd, do czasu uchylenia go przez obsługę, to co napisał Żółwik...

W przypadku strzeżenia przejazdu przez uprawnioną osobę, o ile dobrze pamiętam, nie ma konieczności dyktowania "O".

IZKR IZ:
No tak zgadza się, wydajemy o z informacją bez ograniczenia prędkości jeśli np jedna rogatkia nie opadnie a jest tam pracownik. Ale co w przypadku gdy dyżurny obsługuje przejazd z odległości, ma iść zanieść znak, włączyć ostrzeganie światłami jeśli może, wydac O z ograniczeniem i tylko tyle? Czy wtedy znaku nie wynosi dyzurny

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej