Forum Główne > Ruch kolejowy
Wprowadzanie telefonicznego zapowiadania pociągów
krakus14:
Witam wszystkich,
Mam pytanie dotyczące wprowadzania i stosowania telefonicznego zapowiadania pociągów. ::) ::) ::)
Powiedzmy jest taka sytuacja, że od stacji A do stacji B stosuje się telefoniczne zapowiadanie pociągów ze względu na zamknięcia toru szlakowego nr 2 ( Jest modernizacja i tego toru szlakowego już nawet nie ma). Ze względu na przebudowę kolejową stosuje się telefoniczne zapowiadanie pociągów. Robi się tak stale, cały czas dla wszystkich pociągów. Po torze nr 1 prowadzony jest ruch jednotorowy dwukierunkowy.
Pewnego dnia mieliśmy usterkę w blokadzie liniowej półsamoczynnej. Większość ludzi dziwiło się, że ktoś wprowadzał telefoniczne zapowiadanie pociągów jak cały czas stosuje się telefoniczne zapowiadanie :D Przepisy mówią jasno - jest usterka to się wprowadza telefoniczne zapowiadanie pociągów ale kiedy jest modernizacja i cały czas stosuje się to już nie ma żądnej wzmianki :) Jak myślicie, jak to oceniacie? :)
Poza tym karzą pomimo wyżej opisanej sytuacji wprowadzać telefoniczne zapowiadanie pociągów jeśli wyjeżdża się z toru gdzie na semaforze nie ma wskaźnika W 24 - na rozkaz pisemny "N" :o Ale przecież cały czas stosuje się telefoniczne zapowiadanie pociągów...
Jak żyć? :D Jak to wszystko interpretować? :)
zolwik:
Po torze nr 1 jaka jest blokada?
krakus14:
Już wszystko wiadomo :D Zapomniałem napisać... Przebieg niezorganizowany.
jageer:
Ja nie rozumiem tego, że przy blokadze 2 kierunkowej gdy na jednym z torów prowadzona jest moderna wprowadza się tzp.....
zolwik:
Pisał że wprowadza bo miał usterkę
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej