Forum Główne > Ruch kolejowy

Wprowadzanie telefonicznego zapowiadania pociągów

(1/2) > >>

krakus14:
Witam wszystkich,

Mam pytanie dotyczące wprowadzania i stosowania telefonicznego zapowiadania pociągów.  ::) ::) ::)
Powiedzmy jest taka sytuacja, że od stacji A do stacji B stosuje się telefoniczne zapowiadanie pociągów ze względu na zamknięcia toru szlakowego nr 2 ( Jest modernizacja i tego toru szlakowego już nawet nie ma). Ze względu na przebudowę kolejową stosuje się telefoniczne zapowiadanie pociągów. Robi się tak stale, cały czas dla wszystkich pociągów. Po torze nr 1 prowadzony jest ruch jednotorowy dwukierunkowy.

Pewnego dnia mieliśmy usterkę w blokadzie liniowej półsamoczynnej. Większość ludzi dziwiło się, że ktoś wprowadzał telefoniczne zapowiadanie pociągów jak cały czas stosuje się telefoniczne zapowiadanie :D Przepisy mówią jasno - jest usterka to się wprowadza telefoniczne zapowiadanie pociągów ale kiedy jest modernizacja i cały czas stosuje się to już nie ma żądnej wzmianki :) Jak myślicie, jak to oceniacie? :)

Poza tym karzą pomimo wyżej opisanej sytuacji wprowadzać telefoniczne zapowiadanie pociągów jeśli wyjeżdża się z toru gdzie na semaforze nie ma wskaźnika W 24 -  na rozkaz pisemny "N"  :o  Ale przecież cały czas stosuje się telefoniczne zapowiadanie pociągów...

Jak żyć? :D Jak to wszystko interpretować? :)



zolwik:
Po torze nr 1 jaka jest blokada?

krakus14:
Już wszystko wiadomo :D Zapomniałem napisać... Przebieg niezorganizowany.

jageer:
Ja nie rozumiem tego, że przy blokadze 2 kierunkowej gdy na jednym z torów prowadzona jest moderna wprowadza się tzp.....

zolwik:
Pisał że wprowadza bo miał usterkę

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej