Forum Główne > Ruch kolejowy

E1758 a wykonawcza

<< < (2/3) > >>

zolwik:

--- Cytat: Paweł Piotr w 27 Marzec 2018, 08:34:56 ---
--- Cytat: zolwik w 26 Marzec 2018, 23:57:50 ---po coś jest podział na części w 1758 ;-)

--- Koniec cytatu ---
Bardzo inteligentna i merytoryczna odpowiedź, godna mędrca - bardzo wiele "pomogła" pytającemu.
Ad rem: Książka kontroli urządzeń sterowania ruchem składa się z dwóch części.
Część I przeznaczona jest dla zapisywania przez personel obsługi usterek w urządzeniach oraz odnotowywania usunięcia tych usterek i wykonania związanych z tym przez pracowników utrzymania robót (uprawnionych pracowników sekcji eksploatacji).
Wyniki sprawdzań dokonywanych przez zawiadowcę (naczelnika) stacji lub kontrolera służby przewozów, należy wpisywać każdorazowo w miarę potrzeby, do obu części książki kontroli.
Część druga jest przeznaczona dla dokonywania zapisów o prowadzeniu robót nie związanych z usuwaniem usterek oraz wprowadzonych zmianach w urządzeniach.
W części tej odnotowuje się ponadto terminy dokonanych sprawdzeń nadzwyczajnych i okresowych oraz wyniki sprawdzenia.
Ie5(E-11)

--- Koniec cytatu ---

Widać Twój jakże inteligentny wywód pełen treści merytorycznych również bardzo pomógł.

yhym:
Mam wątpliwości, gdyż na pewnej stacji dyżurni odpis automatyka z nastawni wykonawczej o robotach i konieczności wprowadzenia obostrzeń(gdzie jest to napisane w części II) piszą na nastawni dysponującej w części I. Jestem dodatkowo niepewny, gdyż podobno kontrolerzy(którzy się zmieniali z biegiem lat) nigdy tego nie zausterkowali, nie powiedzieli, że jest to błąd. Stąd moje zdziwienie i pytanie.

zolwik:
Bo pewnie uznają zasadę że tak jest od zawsze.
U mnie odpisy sie przenosi z wykonawczej na dysponujaca z tej samej części do tej samej części.
W pierwszej części piszemy o usterkach i o rzeczach z nią zwiazanych.

Kontrolerzy też sie mylą albo nie wszystkiego są pewni. Tak samo jak na temat tego czy aby odwołać telefoniczne zapowiadane pociągów (wprowadzone z powodu wyjazdu na r305 z toru bez semafora, albo na Sz z toru gdzie nieprzewidziano przebiegu)  potrzebny jest odpis montera. Jedni mówią że każdorazowo na odwołanie musi być, inni mówią że to nie jest usterka i monter nie musi pisac

yhym:
Dobrze, widzę najlepiej będzie jeśli skontaktuję się z instruktorem i zapytam jak to według niego powinno wyglądać i się dostosuję. Kolejny raz dzięki za pomoc.

jageer:

--- Cytat: zolwik w 27 Marzec 2018, 10:10:31 ---Kontrolerzy też sie mylą albo nie wszystkiego są pewni. Tak samo jak na temat tego czy aby odwołać telefoniczne zapowiadane pociągów (wprowadzone z powodu wyjazdu na r305 z toru bez semafora, albo na Sz z toru gdzie nieprzewidziano przebiegu)  potrzebny jest odpis montera. Jedni mówią że każdorazowo na odwołanie musi być, inni mówią że to nie jest usterka i monter nie musi pisac

--- Koniec cytatu ---

Tak samo jak niektórzy twierdzą, że wszystkie Sz piszemy w E1758

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej