Autor Wątek: Wątpliwości nowicjusza, co zrobiłem źle? - roast me.  (Przeczytany 27707 razy)

Offline Meril

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 43
    • Zobacz profil
  • Skąd: Polska
Wątpliwości nowicjusza, co zrobiłem źle? - roast me.
« dnia: 01 Kwiecień 2018, 13:20:16 »
Cześć!
Na wstępie dodam że jestem laikiem i mogę niektóre terminy mylić lub poprzekręcać. Do rzeczy: Testowo 31.03.2018r Dyżuny Meril. Są tam zwrotnice sprzężone 27 i 28, 27 z toru 1 na 2, 28 z 2 na 1. Spotkała mnie usterka zwrotnicy 28, nie chciała się przełączyć na + (ciało obce?) Na pulpicie czarne zwrotnice, w terenie 27 (+), 28 (...), w usterkach pokazane "usterka/b.n". Zresetowałem bezpieczniki, zgłosiłem usterke. Przestawiłem na -, droga utwierdzona, pociąg z liskowa przejechał bez problemu. Ale potem przyjechał pociąg z Borek po torze 1. Przekorbowałem 28 na plus, założyłem zamek/spone i wpuściłem pociąg na Sz. Ale nie wiem dlaczego ten pociąg rozpruł zwrotnice, skoro zwrotnica była poprawnie ułożona. Czy zrobiłem to dobrze? Co powinienem zrobić w takiej sytuacji? (Nie chodzi o rozprucie)

PS. Przydałby się jakiś temat najlepiej przyklejony dla pomocy dla nowych graczy, by nie trzeba było zakładać nowego tematu dla 1 czy 2 odpowiedzi ;)
« Ostatnia zmiana: 01 Kwiecień 2018, 15:06:36 wysłana przez Meril »

Offline MuNiO

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 86
    • Zobacz profil
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Wątpliwości nowicjusza, co zrobiłem źle? - roast me.
« Odpowiedź #1 dnia: 01 Kwiecień 2018, 14:16:14 »
Nie bylo dolegania iglicy to zwrotnice rozprules, tak to odbiera program.

Offline Meril

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 43
    • Zobacz profil
  • Skąd: Polska
Odp: Wątpliwości nowicjusza, co zrobiłem źle? - roast me.
« Odpowiedź #2 dnia: 01 Kwiecień 2018, 15:05:31 »
Czyli powinienem trzymać pociąg 20 min przed wjazdem, czy wpuścić i rozprucie traktować jako fałszywe?

Offline jageer

  • Projektant
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1395
  • Podg. Papago
    • Zobacz profil
  • Skąd: wieś Papago.