Autor Wątek: Zdefektowany pociąg  (Przeczytany 47335 razy)

Offline FRANEKSTEIN

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 15
    • Zobacz profil
  • Skąd: Kołobrzeg
Zdefektowany pociąg
« dnia: 14 Sierpień 2018, 00:43:18 »
Witam, mam pytanie. A mianowicie co zrobić ze zdefektowanym pociągiem?

Offline Tadek40

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 59
    • Zobacz profil
Odp: Zdefektowany pociąg
« Odpowiedź #1 dnia: 14 Sierpień 2018, 12:35:19 »
Zamówic lokomotywę z sąsiedniej stacji, podczepić zamówioną lokomotywę do zdefektowanego pociągu. Mam nadzieje że jakoś pomogłem. ;)

Offline FRANEKSTEIN

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 15
    • Zobacz profil
  • Skąd: Kołobrzeg
Odp: Zdefektowany pociąg
« Odpowiedź #2 dnia: 14 Sierpień 2018, 15:52:11 »
Oczywiście, że pomogłeś! A mam jeszcze pytanko, jak taką lokomotywę zamówić? Pozdrawiam.

Offline Tadek40

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 59
    • Zobacz profil
Odp: Zdefektowany pociąg
« Odpowiedź #3 dnia: 14 Sierpień 2018, 16:28:09 »
W zakładce narzędzia znajdziesz możliwość zamówienia lokomotyw czyli Przyślij lokomotywę elektryczną lub Przyślij lokomotywę spalinową, istnieje też mozliwość zamówienia pociągu sieciowego na wypadek gdyby gdzieś z trakcją coś nie grało. Po wybraniu któryś z opcji elektryczną lub spalinową dajesz numer, kategorie oraz ustalasz godzinę przyjazdu lub powrotu, w przypadku defektu ustalamy tylko godzinę przyjazdu. Po ustaleniu, nadania numeru i wybrania kategori teraz można przysłać sobie lokomotywę. Przyjazd lokomotywy do zdefektowanego pociągu może troche zająć. To tyle co jest na temat co zrobić z zdefektowanym pociągiem. :) Teraz tylko czekać aż przyjedzie do zdefektowanego pociągu. :P

Offline FRANEKSTEIN

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 15
    • Zobacz profil
  • Skąd: Kołobrzeg
Odp: Zdefektowany pociąg
« Odpowiedź #4 dnia: 14 Sierpień 2018, 17:48:55 »
Dobrze, serdecznie dziękuję oraz pozdrawiam! :)

Offline Meril

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 43
    • Zobacz profil
  • Skąd: Polska
Odp: Zdefektowany pociąg
« Odpowiedź #5 dnia: 14 Październik 2018, 00:17:30 »
Cześć! Grałem w Liskowie, zdefektował mi się pociąg na szlaku. Ale po 6 minutach dostaje pytanie przez radio "czy dostanę wjazd do Rynku?". Dałem mu Sz i pojechał jakby nigdy nic. Pytanie: Czy to normalne że sam się naprawił? (nadal ma napis "zdefekt.") Czy to bug? Myślałem że defekty trzeba ściągać ze szlaku i jedyne wyjście.

Offline jageer

  • Projektant
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1395
  • Podg. Papago
    • Zobacz profil
  • Skąd: wieś Papago.
Odp: Zdefektowany pociąg
« Odpowiedź #6 dnia: 14 Październik 2018, 09:23:51 »
Widocznie mechanik naprawił sam maszynę i pojechał dalej. Zdarza się tak w symku i nie tylko.

Offline Paweł

  • Administrator
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1047
    • Zobacz profil
  • Skąd: Kęty
Odp: Zdefektowany pociąg
« Odpowiedź #7 dnia: 14 Październik 2018, 14:56:56 »
Jeżeli nadal jest opis "zdefekt." to defekt pozostał. W symulatorze są dwa rodzaje defektów - jeden wyklucza dalszą jazdę, a drugi ogranicza moc pojazdu, ale dalsza jazda jest możliwa (chyba że skład jest za ciężki).

Offline Meril

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 43
    • Zobacz profil
  • Skąd: Polska
Odp: Zdefektowany pociąg
« Odpowiedź #8 dnia: 14 Październik 2018, 17:20:03 »
Czyli po czym poznać czy defekt jest całkowity czy częściowy? Kazać jechać dalej i zobaczyć efekty?

Offline Paweł

  • Administrator
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1047
    • Zobacz profil
  • Skąd: Kęty
Odp: Zdefektowany pociąg
« Odpowiedź #9 dnia: 14 Październik 2018, 20:04:49 »
Jeżeli maszynista nie zgłosił przy defekcie, że nie może kontynuować jazdy, to najprawdopodobniej może się ruszyć.

Offline Dominik

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 12
    • Zobacz profil
  • Skąd: Kraków
Odp: Zdefektowany pociąg
« Odpowiedź #10 dnia: 15 Grudzień 2018, 18:26:29 »
Na torze nr 2 od Liskowa do Borku zdefektował mi pociąg. Tor 2 zamknąłem i zamówiłem lokomotywę spalinową (jazda na tor zamknięty nr 2). Minęły 3 godziny a loka dalej nie ma  :-\
Zrobiłem coś źle, czy po prostu dalej powinienem czekać?

Offline EN57-002

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 771
    • Zobacz profil
  • Skąd: Chorzów
Odp: Zdefektowany pociąg
« Odpowiedź #11 dnia: 15 Grudzień 2018, 23:07:23 »
A z jakiego kierunku zamówiłeś tą lokomotywę? Zmieniłeś czas przyjazdu? (domyślnie jest 2h) Czy po zamówieniu sprawdziłeś w RJ, czy pokazał się numer lokomotywy w nim. Odhaczyłeś powrót tego loka, bo przecież wracać nie będzie luzem. W debugowaniu sprawdziłeś, czy ten lok jest w kolumnie odjazd wypisany i jaki tam jest czas?
No i to tyle sprawdzania.

Offline Dominik

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 12
    • Zobacz profil
  • Skąd: Kraków
Odp: Zdefektowany pociąg
« Odpowiedź #12 dnia: 16 Grudzień 2018, 00:03:49 »
Zamowiłem loka od Zbyszek na tor zamknięty, czas przyjazdu zmieniłem na 1 h, odhaczyłem powrót, w RJ w ogóle nie pokazał się numer zamówionego loka.
W debugowaniu lok był wpisany na odjazd początkowo z czasem -55 minut, dalej czas odjazdu wzrastał do 0 minut. Lok nie przyjechał, a czas odjazdu coraz bardziej się zwiększał aż do +119 minut. W RJ dalej nie ma tego loka.

Offline Paweł

  • Administrator
  • Użytkownik
  • Wiadomości: 1047
    • Zobacz profil
  • Skąd: Kęty
Odp: Zdefektowany pociąg
« Odpowiedź #13 dnia: 16 Grudzień 2018, 00:29:06 »
Prawdopodobnie problem wynika z wcześniejszego ustawienia przebiegu wjazdowego dla 381202. Spróbuj zgłosić zatrzymanie tego pociągu.

Offline Dominik

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 12
    • Zobacz profil
  • Skąd: Kraków
Odp: Zdefektowany pociąg
« Odpowiedź #14 dnia: 16 Grudzień 2018, 11:47:51 »
Niestety zgłoszenie zatrzymania tego pociągu nie pomogło.
Zrobiłem kilkanaście testowych prób przysłania loków na tor zamknięty i zauważyłem, że problem mam głównie z lokami spalinowymi LTS(chociaż czasem zdarza się, że inny rodzaj loka też nie przyjedzie). Problem polega na tym, że:
1) albo w ogóle nie pojawia się zamawiany lok w oknie debugowania (problem występuje dla zamkniętego toru na szlaku Lisków-Wilamowice),
2) albo lok pojawia się w oknie debugowania, ale nie przyjeżdża(występuje dla zamkniętego toru na szlaku Lisków - Borek).