Autor Wątek: Zamówienie lokomotywy elektrycznej  (Przeczytany 2494 razy)

Offline W.F.

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 73
    • Zobacz profil
  • Skąd: WDOKP
Zamówienie lokomotywy elektrycznej
« dnia: 06 Luty 2020, 20:54:12 »
Witam wszystkich !
Lisków, noc z poniedziałku na wtorek. Awarii ulega jedna z dwóch ET22 do poc. 66181. Mogłem wysłać pociąg z jedną sprawną lokomotywą i pewnie by się do Wilamowic doczołgał. Ale zamówiłem w Wilamowicach lokomotywę elektryczną. Miała być wysłana ok. 1:30. Minęła godz. 2:00 a Wilamowice nie wyprawiają lok. 669001 mimo że o tej porze nie mają do wysłania żadnych pociągów. Z poc. 66181 pojechał duet od 66180 (normalnie przejście na 66183) i teraz brakuje mi sprawnych lokomotyw na 66183.
Czy ktoś ma jakiś pomysł na wyjaśnienie dziwnego, według mnie, zachowania AI.
W załączeniu plik z zapisanym stanem gry.

Offline EN57-002

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 731
    • Zobacz profil
  • Skąd: Chorzów
Odp: Zamówienie lokomotywy elektrycznej
« Odpowiedź #1 dnia: 14 Luty 2020, 11:03:53 »
Jak zwykle na szybko, ale trudno. Pierwsze spostrzeżenie, to nr jest zły. Z Wilamowic lecą parzyste. Nieparzyste w drugą stronę. Wilamowice chciały go wyprawić, bo jest w debugu z 22 min opóźnieniem i priorytetem 0 (kiedyś miałem listę poc. i ich priorytetów).
  No i spr. się wyjaśniła. Wpisałeś bieg tego poc. po torze nr 1 i Wilamowice czekały, aż szlaki od Liskowa do Wilamowic po torze nr 1 się zwolnią i o 02:03 nadały telefonogram z zapytaniem o wolną dla tego luzaka po torze nr 1. (screen w załączniku)
 Sprawa więc jest zamknięta.
p. s. warto, jeżeli się gra na niestandardowym RJ napisać na jakim owe wydarzenie miało miejsce. Pozdrawiam EN57-002.