Forum Główne > ISDR - Tematy ogólne

Dokumenty do symka

<< < (4/7) > >>

KRZAQ:

--- Cytat: jageer w 06 Grudzień 2010, 19:02:22 ---Co do mechanicznych jest RWS Jedlova  ;D Prymitywny, ale klimat ma fajny, poza tym (nie powinienem tego pisać  :-X) samemu można zmontować jakiegoś symka  ;)

--- Koniec cytatu ---
Wstyd się przyznać ja ja jestem zielony z pisania programów więc grzecznie czekam na to co wyjdzie z rąk naszego mistrza :P

jageer:

--- Cytat: KRZAQ w 06 Grudzień 2010, 19:18:47 ---
--- Cytat: jageer w 06 Grudzień 2010, 19:02:22 ---Co do mechanicznych jest RWS Jedlova  ;D Prymitywny, ale klimat ma fajny, poza tym (nie powinienem tego pisać  :-X) samemu można zmontować jakiegoś symka  ;)

--- Koniec cytatu ---
Wstyd się przyznać ja ja jestem zielony z pisania programów więc grzecznie czekam na to co wyjdzie z rąk naszego mistrza :P

--- Koniec cytatu ---

Nasz mistrz też był zielony  ;D Dlatego umieściłem to co miałem umieścić w nawiasie, bo również mam podobny poziom :D

Daniel:
Witam,
Czy posiadacie może zdjęcie "Dziennika zmiany i przyjęcia dyżuru". Obojetnie z jakiej stacji. Z góry dzięki.

jageer:

--- Cytat: Daniel w 13 Grudzień 2010, 20:52:08 ---Witam,
Czy posiadacie może zdjęcie "Dziennika zmiany i przyjęcia dyżuru". Obojetnie z jakiej stacji. Z góry dzięki.

--- Koniec cytatu ---

Napisz dokładniej o co chodzi. Bo zdanie dyżuru i przejęcie wpisuje się w książce ruchu.

uetam:

--- Cytat: jageer w 14 Grudzień 2010, 14:21:52 ---
--- Cytat: Daniel w 13 Grudzień 2010, 20:52:08 ---Witam,

--- Koniec cytatu ---

Napisz dokładniej o co chodzi. Bo zdanie dyżuru i przejęcie wpisuje się w książce ruchu.

--- Koniec cytatu ---

Pewnie koledze chodzi o ksiazke w ktorej zdaje sie stan licznikow, zajetosc torow itd.
Spotkalem sie juz ze zdawaniem dyzuru w dzienniku telefonicznym lub w specjalnie do tego prowadzonej ksiazce przebiegow lub wlasnie taki specjalny dziennik zmiany i przyjecia dyzuru. Postaram sie zalatwic foto.
pzdr

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości