Forum Główne > ISDR - Tematy ogólne

rozpruta zwrotnica

(1/1)

daniel_11:
Dobry wieczór ,
 Co mam zrobić gry rozprułem zwrotnice i  czytałem instrukcje i nic nie daje efektów , jest ktoś w stanie mi to tu powiedzieć. Za odp serdecznie dziękuje.

daniel_11:
dodam jeszcze ze klikam na ten Kr i nic to nie daje

W.F.:
Cytat z instrukcji:
"W przypadku rozprucia rzeczywistego tabor należy usunąć ze zwrotnicy w kierunku "z ostrza". Aby wyłączyć
sygnalizację rozprucia, należy wyciągnąć plombowany przycisk Kr danej zwrotnicy/wykolejnicy oraz
doprowadzić zwrotnicę/wykolejnicę do krańcowego położenia obsługując jej przycisk nastawczy lub przy
pomocy korby. Aby wyłączyć jedynie dzwonek sygnalizacji rozprucia, należy wyciągnąć stabilny przycisk
DzKr (po wyłączeniu sygnalizacji rozprucia przyciskiem Kr należy doprowadzić przycisk DzKr do stanu
zasadniczego poprzez jego wciśnięcie).
Po rozpruciu zwrotnicy (rzeczywistym lub pozornym) obok nazwy zwrotnicy na liście w oknie Usterki pojawi
się czerwony opis rozprucie - informuje on, że zwrotnica musi zostać sprawdzona przez upoważnionego
pracownika, co odbywa się na zasadzie podobnej do usuwania usterek (okno Usterki - rozdz. 2.7.) - do tego
czasu rozprutą zwrotnicę biorącą udział w przebiegach pociągowych należy zabezpieczać na miejscu przy
pomocy zamka/spony iglicowej (polecenia Załóż zamek/sponę i Zdejmij zamek/sponę wybierane z menu
kontekstowego zwrotnicy w zakładce Podgląd sytuacji w terenie - rozdz. 2.2.2.)."

Instrukcja dla Liskowa, str. 27

Paweł:

--- Cytat: daniel_11 w 20 Czerwiec 2020, 00:11:31 ---dodam jeszcze ze klikam na ten Kr i nic to nie daje

--- Koniec cytatu ---

Obstawiam, że klikasz lewym przyciskiem myszy, co jest odpowiednikiem wciśnięcia przycisku na pulpicie. W przypadku Kr (i większości innych awaryjnych przycisków) trzeba użyć prawego przycisku myszy (pociągnięcie przycisku) przytrzymując przy tym Ctrl (zerwanie plomby).

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej