Forum Główne > Urządzenia srk

Blokada Eap

<< < (3/3)

MuNiO:

--- Cytat: Paweł Piotr w 21 Czerwiec 2020, 17:19:14 ---szanowny adwokacie?
--- Koniec cytatu ---

Żyjemy w wolnym kraju i każdy może się wypowiadać na forum, jak Tobie to nie odpowiada to skasuj konto na forum. Amen



--- Cytat: Paweł Piotr w 21 Czerwiec 2020, 17:19:14 ---A choćby po to, by stwierdzić, że wciśnięty przycisk Poz2KŁ, widoczny na zdjęciu Pawła, jest w tym stanie, bo ktoś mu ewidentnie pomógł. Nałożony na niego kapturek jest kolejnym dowodem, że podparto przycisk i zasłonięto, by go nie używać - czytaj - nie zniszczyć mechanicznego podparcia przycisku.
--- Koniec cytatu ---

Ktoś to musiał zatwierdzić, codzienna kontrola nawet przez automatyka by wykazała że jest coś nie tak, naczelnik i kontroler też nic o tym nie wiedział ?


--- Cytat: Paweł Piotr w 21 Czerwiec 2020, 17:19:14 ---jageer napisał: Było kilka prób, gdzie wbl i poz były stabilne... Czyli po zwróceniu ko nastąpiło włączenie blokady.... Jednak oficjalnie to się nie przyjęło. To prawda, jednak poza próbami rozwiązanie takie NIGDY NIE ZOSTAŁO WPROWADZONE DO EKSPLOATACJI.
--- Koniec cytatu ---

Ile mamy w kraju nastawni i posterunków na których są takie jaja w obwodach i przyciskach o których się Tobie nawet nie śniło. Jak widać nieoficjalnie jest to używane.
 


--- Cytat: Paweł Piotr w 21 Czerwiec 2020, 17:19:14 ---Piszesz szanowny adwokacie: W realu na paru stacjach jest tak zrobione.
Więc powinieneś się dowiedzieć, że jeśli jest tak, jak piszesz, to jest to działanie (w umyśle stosujących je ludzi - ułatwienie) niezgodne z przepisami, które precyzyjnie określają zasady budowy, działania i obsługi usrk.
--- Koniec cytatu ---

Przepisy na potrzeby ruchowe danego posterunku/stacji można zmienić, są wyjątki.
U nas w Trójmieście przed przebudową odcinka Gdańsk Główny - Gdynia Główna nastawnie Gdańsk Wrzeszcz i Sopot były mechaniczne scentalizowane z sygnalizacją świetlną. Na potrzeby ruchowe urządzenia podające sygnały na semaforach na stacji G.Wrzeszcz, Sopot (G.Oliwa i Gd. Orłowo - przekażniki) zostały ustawione aby działały w trybie automatycznym jak zwykłe SBL. To nie była samowolka automatyków tylko specjalnie na potrzeby dużego ruchu towarowo osobowego. Po każdym odejściu pociągu ze stacji urządzenia powinny być ustawione w stanie spoczynku a tak nie było.
Na pulpicie kostkowym st.G.Oliwa przyciski semaforów były wciśnięte na stałe, zablokowane zawleczkami a napięcie nastawcze zwrotnic wyłączone przełącznikiem na pulpicie. 
Widzisz jednak można odejść od przepisów.



--- Cytat: Paweł Piotr w 21 Czerwiec 2020, 17:19:14 ---Dalej piszesz: W symulatorze nie widać pozycji przycisku czy jest wciśnięty czy wyciągnięty. Kolega może myśleć że jest wciśnięty na stałe. Skoro tak, to skąd podana przez eReS informacja: W wersji symulatora Lisków po torze nr 2 od strony Wilamowic przycisk Poz jest wcisniety na stałe można go dopiero wyjąć prawym przyciskiem myszki.?
Wiem, że pewnie jesteś mądrzejszy, niż wszystkie kolejowe książki, ale nie jestem pewien, czy je wszystkie przeczytałeś z uwagą. Poza tym masz problem z pojmowanie prostych tekstów, ale to już temat poza koleją...
--- Koniec cytatu ---

Trzeba zapytać autora symulacji dlaczego przycisk jest na stałe wciśnięty w symulatorze.




--- Cytat: Paweł Piotr w 21 Czerwiec 2020, 17:19:14 ---Piszesz szanowny adwokacie:
--- Koniec cytatu ---

Powtórzę to jeszcze raz : Żyjemy w wolnym kraju i każdy może się wypowiadać na forum, jak Tobie to nie odpowiada to skasuj konto na tym forum. Amen


Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej