Cytat z instrukcji:
"W przypadku rozprucia rzeczywistego tabor należy usunąć ze zwrotnicy w kierunku "z ostrza". Aby wyłączyć
sygnalizację rozprucia, należy wyciągnąć plombowany przycisk Kr danej zwrotnicy/wykolejnicy oraz
doprowadzić zwrotnicę/wykolejnicę do krańcowego położenia obsługując jej przycisk nastawczy lub przy
pomocy korby. Aby wyłączyć jedynie dzwonek sygnalizacji rozprucia, należy wyciągnąć stabilny przycisk
DzKr (po wyłączeniu sygnalizacji rozprucia przyciskiem Kr należy doprowadzić przycisk DzKr do stanu
zasadniczego poprzez jego wciśnięcie).
Po rozpruciu zwrotnicy (rzeczywistym lub pozornym) obok nazwy zwrotnicy na liście w oknie Usterki pojawi
się czerwony opis rozprucie - informuje on, że zwrotnica musi zostać sprawdzona przez upoważnionego
pracownika, co odbywa się na zasadzie podobnej do usuwania usterek (okno Usterki - rozdz. 2.7.) - do tego
czasu rozprutą zwrotnicę biorącą udział w przebiegach pociągowych należy zabezpieczać na miejscu przy
pomocy zamka/spony iglicowej (polecenia Załóż zamek/sponę i Zdejmij zamek/sponę wybierane z menu
kontekstowego zwrotnicy w zakładce Podgląd sytuacji w terenie - rozdz. 2.2.2.)."
Instrukcja dla Liskowa, str. 27