Forum Główne > Urządzenia srk

Błędny sygnał na semaforze

(1/2) > >>

IZKR IZ:
Witajcie, taka sytuacja semafor wjazdowy wskazuje sygnał S2(jedno zielone ciągłe na semaforze) lub S5(jedno pomarańczowe ciągłe na semaforze) a droga ułożona na bok.
Sytuacja podobna do zdarzenia w Babach. Pytanie teraz jest to zdarzenie do prac komisji czy raczej nie tak za bardzo?
Oczywiście wiadomo że sygnalizacja na PLK jest sygnalizacją prędkościową, a nie kierunkową

jageer:
Jaki typ urządzeń? Była prowadzona przebudowa? Jeżeli jedna żarówka nie zadziała, to dławik powinien wygasić semafor. Byc może zmieniony typ przekaźnika, coś się wzbudziło w nieodpowiedniej kolejności itp .... Znam takie przypadki, ale z przebudowy - oczywiscie potem sprawdza się to i eliminuje takie tematy

IZKR IZ:

--- Cytat: jageer w 17 Październik 2020, 12:33:01 ---Jaki typ urządzeń? Była prowadzona przebudowa? Jeżeli jedna żarówka nie zadziała, to dławik powinien wygasić semafor. Byc może zmieniony typ przekaźnika, coś się wzbudziło w nieodpowiedniej kolejności itp .... Znam takie przypadki, ale z przebudowy - oczywiscie potem sprawdza się to i eliminuje takie tematy

--- Koniec cytatu ---


Właśnie nie idźmy w stronę co tam było robione, na gruncie stan faktyczny przedstawiłem, teraz pytanie tylko powiadamiamy komisję czy nie?

jageer:
Nie wiem jaka procedura jest na PLK, ale na pewno trzeba sprawdzić jak zabudowany jest obwód itp czy zgodnie z dokumentacją. Ewentualnie druga żarówka może być sprawna w sensie pobierać prąd, ale pali się tak słabo, że nie widać.

IZKR IZ:

--- Cytat: jageer w 17 Październik 2020, 13:49:44 ---Nie wiem jaka procedura jest na PLK, ale na pewno trzeba sprawdzić jak zabudowany jest obwód itp czy zgodnie z dokumentacją. Ewentualnie druga żarówka może być sprawna w sensie pobierać prąd, ale pali się tak słabo, że nie widać.

--- Koniec cytatu ---

Kolego nie rozumiesz, co dyżurnego czy maszyniste obchodzi obwód semafora. Zbędne komentarze.
I opis specjalisty ds. ruchu?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej