Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Dulson

Strony: [1]
1
Ruch kolejowy / Wjazd i wyjazd z toru stacyjnego zamkniętego
« dnia: 22 Luty 2023, 18:04:24 »
Witam, mam pytanie odnośnie realizacji przebiegów z toru szlakowego(otwarty) na tor stacyjny zamknięty i toru stacyjnego zamkniętego na tor szlakowy(otwarty).

Przyjmijmy dla pierwszego przypadku, że jest to drezyna, która ma wjechać do stacji w celu usunięcia przeszkody na danym torze(inne również są zamknięte).

Dla drugiego przypadku, drezyna wraca się z roboty z toru stacyjnego do sąsiedniej stacji wcześniej, a potem za jakiś czas ten tor będzie otwierany dopiero.

2
Ruch kolejowy / Strefa odziaływania SSP
« dnia: 10 Marzec 2021, 15:03:56 »
Witam, mam takie zapytania, albo kilka zapytań w zależności co mi się urodzi podczas pisania tego tekstu.

Schemat:

stacja A(110.000)          czujnik 119,000         przejazd 120.000          czujnik 121,000          stacja B(120.000)

Przejazd 120,000 to przejazd kat. B z możliwością wyłączenia czujników w torze. Przejazd znajduje się na szlaku 1 torowym, miedzy stacjami A i B. Wszystko tutaj jest przykładowo, by zrozumieć sens pewnych rzeczy. Strefa odziaływania SSP 120,000 to 119,000 do 121,000. W przypadku jazdy pociągu rob do km 119,500(ze stacji A) i z powrotem do stacji A.

Zamykamy tor szlakowym mamy do wypuszczenia pojazd Rob1. Czy jest potrzeba informowania Roba o ograniczeniu do 20 km/h, wielokrotnym baczność przed tym przejazdem? Czy jest konieczne informowanie pracownika wyznaczonego regulaminem technicznym o oznakowaniu tego przejazdu kolejowo drogowego?
Według mnie i tak nie nie.
Tak - bo tak brzmi instrukcja, która mówi o pracy pociągu w strefie odziaływania SSP bez rozróżnienia przypadków, a jak coś jest nie pewne to należy wykonać to co większe bezpieczeństwo zapewni.
Nie - bo to jest kompletnie bez sensu, pociąg który ma "odcięty" szlak od stacji A do km 119,500 bez kolejnego rozkazu, nie może tego miejsca przejechać.

Co o tym sądzicie?

3
Witam, czy posiada ktoś może wzory PDF?
Rozkaz Nrob, R-366, E1758 - Część II

4
ISDR - Rozkłady jazdy / Defekt pociągu
« dnia: 09 Październik 2019, 14:18:02 »
Mam takie pytanie, co mam zrobić w przypadku defektu loka SM48 z Tefamy. Zawsze gdy coś zepsuło się to zamawiałem taką samą lokomotywę w kierunku do jakiego jedzie, aby ilość loków była równa, ale w przypadku Tefamy jak to zrobić mam. Zamówię SM42, np. pojedzie do tefamy i ona tam zniknie, bo nie wróci się do mnie, aby wróciła do miejsca skąd ją zamówiłem. Pomysł jakiś?

Jedynie co mi wpada na pomysł, cofać autozapis przed defekt i wtedy losowa usterka się nie pojawi z reguły znowu.

5
Lisków (stara wersja symulatora) / Co z tymi dziwnymi pociągami?
« dnia: 10 Grudzień 2016, 23:35:33 »
Witam, mam pytanie co z takimi dziwnymi pociągami, jak np.
- wagony spedspol
- drezyny
- drezyny z platformami
- pociągi sieciowe
które kończą bieg w Liskowie, trochę mi się tego uzbierało, że mam zapchany cały jeden tor i nie wiem co z nimi zrobić mam...

6
Lisków (stara wersja symulatora) / Przyszłość symulatora
« dnia: 20 Wrzesień 2016, 13:34:47 »
Mam takie proste dość pytanie co z przyszłością symulatora bo według mnie najbardziej ciekawszą stacją przy dołożeniu bardzo wymagającego RJ to jest lisków, więc w sumie tamta stacja prezentuje bardzo wysoki poziom jak na tak starą wersję, aczkolwiek można było by tam parę ulepszyć i rozwijać tą wersję.

Strony: [1]