Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Paweł

Strony: [1] 2 3 4 ... 58
1
ISDR - Tematy ogólne / Odp: Edytor pulpitu
« dnia: Wczoraj o 22:21:17 »
Ostatnia odpowiedź w wątku 9 lat temu... Wspomniany tu edytor nie był kompatybilny z nowszymi wersjami i nie jest dostępny.

2
ISDR - Tematy ogólne / Odp: Nowe Posterunki
« dnia: Wczoraj o 19:15:12 »
Kraków Główny jest w planach, ale raczej dalszych. Obecnie w trakcie tworzenia jest kilka mniejszych stacji. Z nieco większych na warsztacie jest Tomaszów Mazowiecki, ale tu znów pojawił się problem z odwzorowaniem rozkładu jazdy - brak informacji o ruchu towarowym.

3
W załącznikach dołączam pulpity ;).

Przeczytaj pierwszy post w wątku.

4
Wilkowice Bystra / Odp: przejazdy
« dnia: 17 Września 2021, 14:40:14 »
To zależy od "warunków miejscowych", o ile mi wiadomo nie było tam takiego zapisu w RT, ale nie mam pewności.

5
Osielec / Odp: Plac ładunkowy, oraz bocznica
« dnia: 14 Września 2021, 19:06:38 »
Zgadza się, skrót oznacza nazwę stacji do której wagony są przeznaczone, więc te które nie mają "Os" po prostu jadą pociągiem zdawczym dalej.

6
Starzyny / Odp: Otwarcie i zamknięcie toru szlakowego
« dnia: 14 Września 2021, 13:00:52 »
Jednak było

Cytuj
Rozmowa z: Kozłów

...
[10:15] St: Nie wyprawiać pociągów po torze numer 1 aż do odwołania.

7
Osielec / Odp: Plac ładunkowy, oraz bocznica
« dnia: 13 Września 2021, 22:17:37 »
Operacje ładunkowe w Osielcu zdefiniowane są tylko na torze przy placu ładunkowym, bocznica jest "nieaktywna".

8
Starzyny / Odp: Otwarcie i zamknięcie toru szlakowego
« dnia: 13 Września 2021, 22:13:44 »
Przyczyną było wstrzymanie wyprawiania pociągów po torze nr 1. Dawałeś wcześniej wstrzymanie wyprawiania? W oknie rozmowy telefonicznej takiego czegoś nie widzę.

9
Stanowisko instruktora jest zbędne, natomiast moduły urządzeń komputerowych wymagają dopracowania i dostosowania do działania ISDR w wersji publicznej, oraz ewentualnie do funkcji LCS (aktualnie nie ma tam pełnej funkcjonalności LCS, każda stacja ma osobne stanowisko). To jest w planach, ale nie najbliższych.

10
W przypadku dużych miast na ogół główne stacje, ze względu na duże obciążenie, sterowane są oddzielnie od stacji sterowanych zdalnie.

Urządzenia komputerowe i LCS są w dalszych planach. Z urządzeniami komputerowymi jest mały problem - w Polsce są one słabo ujednolicone  i istnieje wiele ich typów (są wytyczne Ie-104, ale nie są sztywne, a i tak większość typów urządzeń powstała przed nimi), przez co możliwości odwzorowania stacji z danym typem urządzeń komputerowych w sposób zgodny z rzeczywistością będą dużo węższe niż w przypadku urządzeń przekaźnikowych typu E.

11
Jeżeli od nastawni dysponującej do wykonawczej, to otrzymanie nakazu, a nie zgody, i bez żądania, ponieważ to nastawnia dysponująca żąda nastawienia przebiegu od wykonawczej (przez danie nakazu), a nie odwrotnie.

12
Przede wszystkim, jeżeli miałaby to być nastawnia wykonawcza, to blokada stacyjna obejmowałaby otrzymanie nakazów z nastawni dysponującej na wszystkie przebiegi, czego tu brakuje. Ponadto, otrzymany nakaz z zasady obejmuje również zależności zgody innych nastawni wykonawczych, więc zbędne jest wówczas bezpośrednie żądanie i otrzymanie zgody od Sp3 (teoretycznie takie rozwiązanie jest możliwe, ale nie spotkałem się z tym w praktyce).

13
Osielec / Odp: SWDR
« dnia: 27 Czerwca 2021, 01:19:57 »
Da się to zmienić.

14
Osielec / Odp: SWDR
« dnia: 26 Czerwca 2021, 19:58:21 »
Tak, SWDR pojawi się przy wczytaniu rozkładu jazdy z ustawionym rokiem 2009 lub późniejszym.

Strony: [1] 2 3 4 ... 58